Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان گفت در این باشگاه به دنبال انجام یک کار معمولی نیست بلکه می خواهد بهترین عملکردش را ارائه دهد و از پیشرفت تیمش گفت.

طرفداری - فردا یکشنبه از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، میلان میهمان بولونیا خواهد بود. استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه گفت:

ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم و باید هجومی تر بازی کنیم تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ما به دنبال اعتماد به نفس و ثبات هستیم. تیم از نظر تاکتیکی، ذهنی و فیزیکی در حال پیشرفت است. حالا می توانید تیمی با ایده های واضح، استحکام، انگیزه و هویت ببینید. تیمی که به خودش ایمان دارد. 

بولونیا نسبت به پارما خشن تر بازی می کند اما این بازی برای ما بسیار مهم است و باید انگیزه بالایی از خودمان نشان دهیم و به هر قیمتی که شده، پیروز شویم. رودریگو پالاسیو بسیار باهوش است. من با او کار کرده ام و می دانم همیشه جابجایی درستی در زمین دارد. نباید در انجام کارهای ساده اشتباه کنیم. اگر بتوانیم، در مسیر درستی قرار می گیریم. 

لوکاس پاکتا فردا می تواند بازی کند اما ماتیا کالدارا و دوئارته همچنان آماده نیستند. پیش از هر بازی، این سوال وجود دارد که لیائو بازی خواهد کرد یا پیونتکی که خوب گل نمی زند:

اگر پیونتک فردا بازی کند، یعنی به نظر من او برای رویکرد تیم مناسب بوده است. پیونتک یک مهاجم مرکزی است که در محوطه جریمه یک روباه است. لیائو مهاجمی است که تحرک بیشتری خارج از محوطه دارد. روش های متعددی برای فوتبال بازی کردن وجود دارد. نکته مهم این است که خصوصیات متفاوت تمام بازیکنان به تیم کمک کند. 

ما لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نداریم اما بازیکنان خوب زیادی داریم و باید روی کار تیمی خودمان تمرکز کنیم. در حال حاضر فکر نمی کنم برای میلان مناسب باشد با دو مهاجم بازی کند زیرا وینگرها و هافبک ها نقاط قوت تیم هستند. البته، اگر تیم نتیجه نگرفت، می توانیم چنین چیزی را تجربه کنیم. طبیعی است که هر کس سرمربی میلان باشد، با هدف کسب سهمیه اروپایی کار کند. من اینجا نیستم تا یک کار متوسط انجام دهم بلکه می خواهم بهترین کارم را انجام دهم. اگر به سهمیه نرسیدیم، حداقل می توانیم بگوییم تمام تلاشمان را کردیم. 

انتظار می رود فردا میهایلوویچ روی نیمکت بولونیا بنشیند:

امیدوارم فردا بتوانم به او سلام کنم. سینیشا در مقابله با این شرایط سخت، برای سایرین الگوسازی کرد. شکی نداشتم بولونیا از او حمایت خواهد کرد  زیرا از این باشگاه خاطره دارم. از دوشنبه، (بعد از بازی) دوباره هوادار بولونیا خواهم بود! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6088382 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!