Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت اله ملکی تبار گفت: مراسم افتتاح پنجمین اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران مرکز بازرسی دانشگاه و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل فردا در تبریز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دستاورد مهم منطقه ای شدن بازرسی واحدهای دانشگاهی، کاهش هزینه های نظارتی و حرکت به سمت سیاست‌های انقباضی مورد نظر مدیریت دانشگاه در حوزه مالی است، تصریح کرد: بالا رفتن اختیارات ادارات کل این مرکز در مناطق منجر به حل مسائل در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه خواهد شد، بر همین اساس امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق ده گانه این مرکز در سطح کشور مستقر شده اند تا فرایند کار به صورت متمرکز، تجمیعی و کاملاً تخصصی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان منطقه ای و استانی و اجرای ساختار جدید بتواند نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی را برطرف کند.

کد خبر 4791269 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری روز دانشجو آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه تهران دانشگاه امیرکبیر دانشگاه علوم پزشکی تهران طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش