Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ناجی شامگاه شنبه در مراسم معرفی وتودیع دبیران ستاد امربه معروف ونهی از منکرهرمزگان افزود: امربه معروف ونهی از منکر درمقاطع مختلف بویژه دراین مقطع کنونی که کشور در شرایط خاص اقتصادی قراردارد، می‌تواند به تقویت انسجام، وحدت وهمگرایی وهمدلی مردم کمک کند و درمسیر کارها راهگشا باشد.
وی بیان داشت: این امر واجب الهی باید در راستای رضایت وآسایش مردم و پرهیز از ناامیدی  وگذر از این مقطع حساس در جامعه توسعه واحیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: باید تلاش کنیم در کنار موضوع‌های صریح و روشن که بر منکر تبیین شده، موضوعاتی که می‌تواند به ایجاد اختلاف وتضعیف نظام بیانجامد و به وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند، از بین ببریم.
ناجی همنین بااشاره به اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دل فرایند انتخاباتی مجلس هستیم، بعد از این فعالیت‌هایمان رنگ وبوی انتخاباتی بیشتری به خود می‌گیرد که انتظار می‌رود در این راستا چارچوب‌های برگرفته از آموزه‌های دینی و قانون، ملاک توجه وعمل قرارگیرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان هرمزگان مجلس شورای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود