Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین روز از ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس در حالی در استان آذربایجان شرقی پایان یافت که حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با شروع آخرین روز ثبت‌نام رسمی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان تبریز هم به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر، ثبت‌نام از نامزدها و کاندیداهای مجلس را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم و دهم با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان تبریز نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

اکبر اعلمی از نمایندگان سابق اصلاح‌طلب تبریز در مجلس ششم و مجلس هفتم شورای اسلامی  با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان تبریز نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد و دوباره وارد گود انتخابات شد.

زهرا ساعی، نماینده فعلی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نیز امروز با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلب نمایندگی در مجلس یازدهم شد.

حجت الاسلام محمد باقری بناب نماینده مردم بناب در مجلس نهم شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان بناب نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

روح الله متفکرآزاد،عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و از چهره های اصولگرای تبریز دیگر داوطلبی بود که به همراه پدر و چند تن از همراهان با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان تبریز نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد و وارد گود انتخابات شد.

یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان سراب نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان ملکان نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد و دوباره وارد گود انتخابات شد.

گفتنی است؛ استان آذربایجان شرقی دارای 13 حوزه انتخابیه با 19 کرسی است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و استان آذربایجان شرقی با 21 شهرستان، دارای 13 حوزه انتخابیه و 19 کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز

مالک رحمتی در این دیدار بااشاره به افتخار افرینی‌های دوره‌های گذشته این تیم پاراالمپیک از ورزشکاران خواست تا با مدد گرفتن از امام رضا (ع )قهرمانی‌های خود را در پاراالمپیک تکرارکنند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی در جهان به اهتزاز در بیاورند.

 

تیم ملی والیبال نشسته مردان کشوردر تبریز اردوی ۹ روزه برپاکرده و خودش را برای حضور قدرتمند در مسابقات پارا المپیک پاریس اماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود