Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک محقق و استاد دانشگاه گفت: فرهنگ آمریکا فرهنگ فاضلاب است چرا که حول محور پیاده سازی افکارشیطان و تحقق بخشیدن به خواسته های شیطان بوده و در واقع مقصد فرهنگ آمریکا فاضلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید هاشم میرلوحی نویسنده، محقق و استاد دانشگاه عصر امروز در نشست دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به اینکه در طول تاریخ بسیاری به راحتی برای شیطان قربانی و ذبح  شدند، گفت: یکی از ویژگی‌های میان شیطان و آمریکا ادعای دروغین است؛ آمریکا با آن همه سوابق می گوید من خیر خواه ملت ایران هستم این در حالی است که این دولت برای هیچ کشوری جز اسرائیل خدمت نکرده است و هیچ جنایتی در دنیا وجود ندارد که آمریکا در آن نقش نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید تاریخ را مطالعه کرد، اظهار داشت: باید از تاریخ درس گرفت تا برای شیطان قربانی و ذبح نشویم؛ لذا اگر کسی دوست داشته باشد برای شیطان ذبح شود نه تنها پیامبران بلکه خدا هم نمی تواند آن را نجات دهد.

میرلوحی با اشاره به اینکه 99 درصد مردم ایران حتی مسئولین هیچ شناختی از آمریکا ندارند، تصریح کرد: عدم شناخت آمریکا باعث شده است که تجزیه و تحلیل های نادرستی در کشور صورت بگیرد.

استاد دانشگاه با بیان اینکه حقایق آمریکا در دانشگاه های ایران تدریس نمی شود، عنوان کرد: حقایق آمریکا نه تنها در دانشگاه های آمریکا تدریس نمی شود بلکه با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی این حقایق در دانشگاه های ایران نیز تدریس نمی شود.

میر لوحی فرهنگ آمریکا را فرهنگ فاضلاب دانست و گفت: فرهنگ آمریکا و غرب حول محور پیاده سازی افکار شیطان و تحقق بخشیدن به خواسته های شیطان است و در واقع مقصد فرهنگ آمریکا فاضلاب است.

وی ادامه داد: اصل مناقشات ایران و آمریکا و آنچه که آمریکایی ها می خواهند این است که همه باید برای شیطان قربانی و ذبح شوند؛ اما جمهوری اسلامی ایران آن را قبول ندارد؛ لذا برخی افراد در ایران اتفاقات را به گونه ای  تغییر می دهند که به نظر بیایید اصل مناقشات بر سر غنی سازی اورانیوم است؛ این در حالی است که آمریکایی ها تنها دو چیز از ملت ایران می خواهند و آن هم دنیا و آخرتشان است.

میرلوحی با بیان اینکه آمریکا برنامه هایی برای کشورشان و مادارند که کاملا متفاوت است، مطرح کرد: آمریکا در هیچ زمانی دموکراسی و آزادی نداشته است؛ اما جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون آزادی و دموکراسی داشته است، در جمهوری اسلامی برخی ها فریب نوشته های آمریکا را می خورند؛ در حالی که نوشته هایشان با عملشان خیلی متفاوت است.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه روسای جمهور آمریکا را مردم انتخاب نمی کنند، افزود: در آمریکا افراد با شرایط خاصی حق رای دادن دارند و بعد از رای گیری هیئت انتخاب کننده رئیس جمهور را تایید می کند که این هیئت را دو حزب انتخاب می کنند و در نهایت رای مردم خیلی تاثیری بر انتخاب رئیس جمهور این کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا تنها آزادی، فساد و فحشا وجود دارد، گفت: قوانین بسیار گسترده ای در آمریکا وجود دارد ؛ ردم آمریکا قانون مند نیستند بلکه مجبور به رعایت قانون هستند چرا که برای کارایی بسیار کوچک باید جریمه پرداخت کنند یا به زندان بروند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره کارکرد احزاب در کشور گفت: احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند. FATF، برجام، سند ۲۰۳۰، طرح‌های یونسکو و … براساس فرهنگ غربی‌ها نوشته شده و ما باید اینها را در کشورمان بومی کنیم.

وی اظهار کرد: حزب و تشکیلات آن باید در کشورمان مردمی باشد لذا احزاب نباید تشکیلات یک جریان خاص باشند همچنین حزب در ایران نباید مثل غرب از راس هرم به کف هرم باشد بلکه باید از قاعده به هرم باشد یعنی خواست مردم در مدنظر باشد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: حزب در غرب دستوری و از بالا به پایین عمل می‌کند یعنی به اعضایشان می‌گویند ما فلان کار را می‌کنیم و شما باید این کار را اتجام دهید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حزب نباید افراد را مسلوب‌الاختیار کند مثلا می‌گویند اگر کسی طرفدار حزب دموکرات باشد در انتخابات باید فقط از دموکرا‌ت‌ها انتخاب کند، اما در ایران ممکن است من عضو یک حزب باشم، اما در انتخابات از حزب خودم به کسی رای ندهم.

جلالی گفت: حزب در ایران باید به صورت خوشه‌ای مثل درخت انگور باشد چراکه در درخت انگور خوشه‌ها به هم وصل هستند و هیچ راسی ندارند لذا گروه‌ها باید به هم وصل باشند.

وی افزود: در احزاب حالت دگماتیسمی می‌بینم مثل تحمیل، زور و اجبار که با اخلاق ایرانی‌ها سازگار نیست، چون ایرانی‌ها دوست دارند خودشان انتخاب کنند لذا اگر کسی بخواهد حزبی تاسیس کند باید ببیند خواست مردم چیست نه اینکه بگوید همان که ما می‌گوییم و جز این نباید باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: احزاب در ایران تابع قانون همه و هیچ هستند یعنی بین سیاه و سفید فکر می‌کنند و می‌گویند یا لیست ما یا هیچ لیست دیگر که این درست نیست، چون ما حزب‌گرا نیستیم بلکه حق‌گرا هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: اگر حزب در ایران جواب می‌داد بهترین حزب، حزب جمهوری اسلامی بود که در راس آن شهید بهشتی، شهید باهنر، آیت‌الله موسوی اردبیلی و… بود که امام خمینی (ره) فرمودند جمعش کنید.

وی افزود: اینکه امام فرمودند حزب جمهوری اسلامی را جمع کنید به این دلیل بود که چینش، تشکیلات و سازوکار حزب غربی بود بنابراین باید از نو حزب را در ایران تعریف کنیم و تشکیلات حزب را سامان‌دهی کنیم.

جلالی بیان کرد: حزب‌هایی که شب انتخابات کرکره را بالا می‌کشند و بعد از انتخابات کرکره آن را پایین می‌کشند حزب نیستند و درواقع NGO‌هایی هستند که یک شبه می‌آیند و می‌روند و فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است

دیگر خبرها

  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند