Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:05:05 GMT

برنامه های حمایتی دولت برای رونق صنعت کفش

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۵۷۵۵

برنامه های حمایتی دولت برای رونق صنعت کفش

محرابی درباره اقدامات در دستور کار برای رونق صنعت کفش کشور گفت: رونق تولید با توجه به الزمات و استفاده از تبصره ۱۸ بودجه سال ۹۷ برای نقدینگی از جمله اقدامات حمایتی دولت در حوزه صنعت کفش است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «افسانه محرابی» عصر امروز (شنبه 16 آذر) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره صنعت کفش ایران به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: دولت در جهت تسهیل فضای کسب و کار با توجه به شرایط موجود سعی کرده ثبت سفارش ها به سرعت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صنایع نساجی و کفش وزارت صمت ادامه داد: کاهش واردات با پرکردن ظرفیت های خالی، ایجاد شهرکهای تخصصی صنعت کفش که در کارگروه ملی مطرح شده، هماهنگی با سازمان دامپزشکی برای تامین مواد اولیه پوست سنگین که مشکلات آن برطرف شده، ممنوعیت واردات کفش که از سال گذشته مطرح است و پیگیری می شود از جمله اقدامات حمایتی برای صنعت کفش است.

 

محرابی درباره اقدامات در دستور کار برای رونق صنعت کفش کشور گفت: رونق تولید با توجه به الزمات و استفاده از تبصره 18 بودجه سال 97 برای نقدینگی، استفاده از کمک های فنی و اعتباری به صورت تسهیلات، رصد مواد اولیه برای واحدهای تولیدی کفش از برنامه های حمایتی دولت در حوزه صنعت کفش است./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد وفات حضرت معصومه س مسجد طراز اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان همدان شبستان یزد صنعت کفش کفش دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.

وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری به مردم و تعامل با مردم باید نوکر به ارباب باشد و بر همین اساس مردم مشارکت خواهند داشت.

شفقت وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب را به عنوان شکوفایی نظام برشمرد گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

قدرانی استاندار پیشین لرستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی

استاندار سابق لرستان در این آیین گفت: با تمام تلاش و سختی‌ها ۳۰ ماه از خدمتگزاری به مردم گذشت و از همکاران که در این مسیر همراه بودند قدردانی می‌کنم.

فرهاد زیویار افزود: دولت سیزدهم با عنایت فرمایشات مقام معظم رهبری، صادقانه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در آغاز بکار دولت چالش‌های متعددی وجود داشت که با اقدامات کارشناسانه برای برطرف کردن آن مدیریت شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت و ورود به لرستان خزانه خالی بود و اعتبارات نقد این استان حتی به ۲۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما با اقدامات مناسب و فروش نفت وضعیت بهبود یافت.

او ادامه داد: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان وضعیت خوبی دارند برخی افتتاح برخی آماده افتتاح و برخی دیگر فعال می‌باشند.

زیویار بیان کرد: راه‌آهن با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شد، اما اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر طرح‌های عمرانی هم وضعیت مناسب دارند.

وی گفت: وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست و بیکاری جوانان را رنج می‌دهد، اما اقدامات بسیاری انجام شده همچنین بسیاری دیگر هم مغفول مانده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است و در بسیاری از رتبه‌های مختلف این استان جایگاه خوبی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها