Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه آمریکا و استکبار دشمن اسلام هستند،گفت:آمریکا در راستای مقابله با ملت‌های اسلامی حرکت می‌کند،مخفیانه و دزدکی وارد افغانستان شد و این موضوع نشان می‌دهد میان مردم جایگاه و پایگاهی ندارند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از طلاب کشور افغانستان که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:ملت عزیز افغانستان ملتی ضعیف هستند که باید نسبت به حمایت از این ملت اهتمام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به این موضوع توجه شود که انبیای الهی دارای دغدغه بودند و در آیه‌ای از سوره نسا خداوند وعده داده است که اگر بندگان من به دستوراتی که گفتیم عمل کنند موفق می‌شوند و کارشان محکم‌تر می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه آمریکا و استکبار دشمن اسلام هستند،تصریح کرد:آمریکا در راستای مقابله با ملت‌های اسلامی حرکت می‌کند،مخفیانه و دزدکی وارد افغانستان شد و این موضوع نشان می‌دهد میان مردم جایگاه و پایگاهی ندارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: متأسفانه گاهی مسلمانان متحد نیستند و این موضوع سبب تجاوز دشمن می‌شود، اگر ملت‌های اسلامی یکدل و واحد باشند دشمن به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

آیت‌الله علوی گرگانی:بنگاه‌داری بانک‌ها مشکلات زیادی برای کشور و کارخانجات تولیدی ایجاد کرده‌ استآیت‌الله علوی گرگانی: "ایمان" بهترین عمل برای حرکت در مسیر رضای الهی است

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با ملت‌های اسلامی تصریح کرد:وهابیت دشمن مسلمانان است و اگر نتواند ضربه‌ای به ملت‌های مسلمان بزند با تحریک دیگران اقدام به این کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اهل‌بیت(ع) باسیاستشان دوران خود را به‌خوبی گذراندند و درزمینهٔ ترویج معارف دینی به‌خوبی عمل کردند، شیعیان در اقلیت هستند وباید بااخلاق اجتماعی و انسانی بتوانیم منویات خود را مورد تأکید قرار داده و مردم مستضعف را نجات دهیم.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 گرگانی ها بدنبال فتح لبنان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم  شهرداری گرگان نماینده شایسته ایران تنها با یک بازیکن خارجی در حالی پای به این مسابقه میگذارد که حریف تا دندان مسلح ، ضمن حمایت کامل فدراسیون لبنان ده روز استراحت کرده و با چند بازیکن پرسابقه NBA در این بازی ظاهر خواهد شد. این مسابقه ساعت ۹ شب پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در  شهر زوک میکائیل ، سالن نوهدنوفال لبنان برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد