Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند دبیر مجمع تشخیض مصلحت نظام برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی رضایی میرقائد فرزند محسن رضایی میرقائد دبیر مجمع تشخیض مصلحت نظام برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی متولد سال 1359 در تهران است و پیش از این مدیریت تنظیم و نشر مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

همچنین اسماعیل جلیلی نماینده سابق مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

انتخابات 98- کردستان|تعداد ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در کردستان به 278 نفر رسیدانتخابات 98 ـ تبریز| چه کسانی در روز آخر برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی ثبت‌نام کردند؟ ‌چهره‌های شاخص انتخابات مجلس یازدهم در استان‌ها چه کسانی هستند؟ + جدول

جلیلی در سال 1346 متولد شد که دارای مدرک دکترای استراتژیک است و هم اکنون معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات

آفتاب‌‌نیوز :

براساس جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات این انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ روز ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین» برگزار می شود.

در این انتخابات، ۹۰ داوطلب برای ۴۵ کرسی باقی‌مانده بهارستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود