Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی سابق شیاطین سرخ به تمجید از سخاوت وین رونی پرداخت.

طرفداری- مهاجم عصر طلایی منچستریونایتد در زمان فرگوسن در مصاحبه جدید خود گفت که به خاطر خودروی قبلی خود در منچستریونایتد مورد تمسخر قرار می‌گرفت.

به نوشته دیلی میل، کارلوس توز که با پیوستن به منچسترسیتی شوک بزرگی به لیگ برتر وارد کرد در دو سال زوجی عالی با وین رونی تشکیل داده بودند که در تمام مسابقات باهم 72 گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توز اکنون در بوکاجونیورز در کشور خودش بازی می‌کند به هم تیمی سابق خود ادای احترام کرد و خاطره ای جالب از سخاوت رونی تعریف کرد:

در منچستریونایتد بازیکنان با فراری یا لامبورگینی حاضر می‌شدند، هرکسی حتی بدترین بازیکن یک فراری داشت اما من با یک آئودی که باشگاه به من داده بود حاضر می‌شدم و آن ها جوری بابت آن از من اشکال می‌گرفتند که انگار یک فیات 600 است. من درباره این موضوع با رونی صحبت کردم و این مرد دیوانه به من گفت لامبورگینی را بردار، او ماشین را به من داد، من رفتم و اطراف منچستر گشت زدم. من با او خیلی چیزها را شناختم چرا که او از منطقه فقیرنشینی از لیورپول بود.

با وجود بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، نانی و دیمیتار برباتوف این دو مهاجم جایگاه ویژه ای در ترکیب منچستریونایتد داشتند . توز در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:

او همیشه برای توپ می‌جنگید، جوری که انگار آخرین بار است، این همان روش بازی خودم است. من انعکاس عملکرد خودم را در او می‌دیدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا

فقط برای سرگرمی

سال 2024 و لالیگا هنوز تکنولوژی خط دروازه ندارد بازیکنان منچستریونایتد خجالت می کشیدند برای پنالتی ها شادی کنند. هویلوند توپ را به گل تبدیل کرد، ذوق زده برگشت و دید هیچ کدام از هم تیمی هایش نیستند مک تومینای در ترکیب منچستریونایتد داوران انگلیسی پیش بینی فوق العاده یک کاربر از کامبک کاونتری پس از ورود آنتونی
​​​​  مقایسه آماری عملکرد هری مگوایر و آنتونی در این فصل

کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری پس از پایان بازی

در همین حال هری مگوایر بلافاصله به سمت آنها رفت و دست داد

تفاوت کلاس

بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا در دقیقه پایانی:

هواداران تیم های دیگر انگلیسی وقتی می فهمند تن هاخ با این نتیجه ماندنی شد:

ال کاپیتانو!

چه اصراری بود؟

الگویی انتخاب کنید که حداقل از خودتان بهتر باشد! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید