Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال‌زایی و کار آفرینی استان ایلام گفت: با اختصاص 65 درصد تسهیلات به بخش کشاورزی اشتغال دائم و فصلی در اکثر مناطق استان ایجاد می‌شود.

احمد خانمحمدیان معاون اشتغال‌زایی و کار آفرینی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از آنجایی که 65 درصد تسهیلات اشتغال روستایی به بخش کشاورزی اختصاص یافته که خود در رونق تولید اثر گذار است و موجب افزایش اشتغال در اکثر مناطق استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای سیاست‌های کارورزی، فوق بیمه‌ای و مهارت آموزی که باعث افزایش جذب  نیروها برای کارفرمایان  می‌شود اشاره کرد و افزود: در طی شروع دوره تاکنون تعداد 2 هزار و 25 نفر از جامعه آماری بیکاری فارغ التحصیلان از طریق کارورزی از طیف جمعیت بیکاری خارج شده‌اند.


معاون اشتغال و کار آفرینی ایلام تصریح کرد: هر چند بارندگی‌های سیل آسای اخیر خسارت‌هایی به زمین‌های کشاورزی در بعضی مناطق وارد کرد اما این بارش‌ها رونق کشاورزی را در مناطق استان به دنبال داشته است.

انتهای پیام/970813

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی اشتغال استان ایلام ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند