Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز راس ساعت ۱۸ براساس قانون مهلت ثبت نام از داوطلبان پایان یافت و درب‌های ستاد انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان بسته شد.

منوچهر حبیبی اضافه کرد:در مجموع تاکنون ۲۰۷ نفر برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین ثبت نام کرده اند که از مجموع ثبت نامی‌های روز پایانی،  ۱۲۱ نفر از حوزه قزوین، البرز و آبیک، ۴۸ نفر از  حوزه انتخابیه بوئین زهرا و ۳۸ نفر از حوزه تاکستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود:از این تعداد، ۱۸۲ نفر معادل ۸۸ درصد مرد و ۲۵ نفر معادل ۱۲ درصد زن هستند که نسبت به دوره گذشته ۳۵.۲ افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مدارک تحصیلی ثبت نام کنندگان، اضافه کرد: ۱۷۱ نفر فوق لیسانس، ۳۰ نفر دکتری و ۶ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

معاون استاندار قزوین افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان تا روز پایانی هشت نفر نماینده فعلی و ادوار مجلس هستند و در بین ثبت نام شدگان همچنین ۲۳ استاد دانشگاه، ۱۰ پزشک، ۳۷ فرهنگی و ۵۸ کارمند مشاهده می‌شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود