Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی بعدازظهر امروز در حالی به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان مجلس در استان بوشهر علی‌رغم قول‌ و قرار و وعده‌های پیشین حاضر به حضور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی بعدازظهر امروز در حالی به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد که هیچکدام از نمایندگان مجلس در استان بوشهر علی‌رغم قول‌ و قرار و وعده‌های پیشین حاضر به حضور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین عامل باعث شد تا دانشجویان نیز به جهت اعتراض و به‌ طور نمادین صندلی‌های خالی نمایندگان استان بوشهر را با سیب‌زمینی پُر کنند.

این جلسه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو در سالن دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی جهت بررسی وقایع اخیر و اعتراض‌های مردم نسبت به وضع موجود به ویژه گرانی بنزین تدارک دیده شده بود.

بنا به اظهارات مسؤولان برگزاری این مراسم از بیش از دو هفته پیش پیگیری‌های مکرری از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه با سکینه الماسی نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه و مسؤولان دفتر وی برای حضور در این برنامه انجام شده بود اما وی حاضر به پاسخگویی نشد‌.

گفته می‌شود سید کمال الدین شهریاری نیز بیش از سه هفته پیش قول حضور در این جلسه پرسش و پاسخ را داد و حتی بسیج دانشجویی جلسه را به خاطر حضور این نماینده تا امروز به تعویق انداخت، اما در پایان دفتر وی علی رغم وعده پیشین به بهانه حضور در تهران از عمل به قول خود خودداری کرد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری نیز بیش از یک هفته پیش قول داد در صورتی که آخرین ساعات شب شنبه پرواز به تهران موجود باشد حضور پیدا می‌کنم حتی بسیج خود به صورت داوطلبانه حاضر به تهیه پرواز برای وی شده بود اما خدری در ساعات پایانی مانده به برگزاری مراسم حاضر به حضور نشد.

آنطور که مسؤولان برگزاری این مراسم می گویند، رئیس تعزیرات استان نیز به عنوان اولین مجموعه‌ای که بیش از دو هفته پیش جهت حضور در این برنامه اعلام حضور کرد اما ظهر امروز از سوی تعزیرات خبر داده شد که رئیس امکان حضور ندارد و معاون وی حاضر می‌شود اما چند ساعت بعد معاون نیز خبر عدم حضور‌ش را به مسؤولان برگزاری رساند.

گویا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان هم از همان ابتدا گفته به ما ارتباطی ندارد و در این مراسم حضور پیدا نکرد.

به گزارش فارس در حال حاضر این جلسه با حضور نماینده دادستانی و معاون سیاسی استانداری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان بوشهر سیب زمینی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد