Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از نام‌نویسی ۳۳۵ نفر نامزد انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خبرداد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی زینی وند امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: عملیات ثبت‌نام نامزدها در ستاد انتخابات سطح استان سیستان و بلوچستان به خوبی انجام شد، مسئولان شرایط زیرساختی استان را به نحوی دیده بودند که بدون هیچ مشکلی نام‌نویسی از نامزدها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه 10 آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور و استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اتمام نام‌نویسی از نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 18 امروز 16 آذر ماه بوده است خاطرنشان کرد: تاخیری که در جمع‌بندی نهایی اسامی نامزدها و تعداد آن‌ها انجام شده یه این دلیل بوده که تعداد زیادی از نامزدها ثبت نام خود را به امروز که اخرین فرصت بود موکول کرده بودند.

وی در رابطه با ویژگی‌های ثبت‌نام این دوره گفت تصریح کرد: امسال نسبت به ادوار گذشته 19 درصد افزایش ثبت نام داشته ایم و تا این لحظه ثبت نام 355 نفر در سیستان و بلوچستان قطعی انجام شده است.

انتخابات 98 ـ خوزستان| نمایندگان ادوار اهواز در مجلس برای انتخابات نام‌نویسی کردندانتخابات 98 ـ کرمان| ثبت‌نام 108 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان قطعی شدانتخابات 98-اصفهان| حمیدرضا فولادگر کاندیدای مجلس یازدهم نشد + بیانیهوی عنوان کرد: از مجموع نامزدهایی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند 94 درصد آن‌ها آقایان بوده‌اند همچنین بیشترین رنج سنی نامزدهای این دوره از انتخابات در استان را گروه سنی 36 تا 50 سال به خود اختصاص داده اند.

زینی وند بیان کرد: در این دوره به لحاظ تحصیلات بیشترین گروه تحصیلی را کارشناسان ارشد به خود اختصاص داده اند و بعد از آن گروه دکتری، کارشناسان معادل و حوزوی در رده‌های بعدی قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت:  32 درصد از تعداد ثبت نام شدگان برای کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را کارمندان به خود اختصاص داده اند و پس از آن اساتید دانشگاه، مشاغل آزاد، پزشکی، روحانیت و بازنشستگان به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر ثبت نام 335 نفر در استان تائید شده که با این تعداد برای هر کرسی بیش از 43 نفر ثبت نام کرده اند.

وی کمترین رقابت انتخابی را مربوط به حوزه انتخابیه زابل عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ثبت نام 132 نفر در زاهدان، 45 نفر در ایرانشهر، 43 نفر در خاش، 41 نفر در سراوان و 39 نفر در  زابل نهایی شده است.

انتهای پیام/394/

R7843/P1494/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات ریاست‌جمهوری 96

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات ریاست جمهوری 96 یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات ریاست جمهوری 96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود

دریافت 67 MB کد خبر 6081252

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس