Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:25:14 GMT

۲۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در اردستان شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۲۲۹

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تعداد ۲۳ نفر در روند انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند که نسبت به دوره قبل یک نفر بیشتر مشارکت داشته است.

حمیدرضا تاملی شامگاه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: امروز فرایند ثبت از داوطلبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی اردستان طبق جدول زمان بندی به پایان رسید.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات موجود در سامانه ۲۳ نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل یک نفر افزایش پیدا کرده است، افزود: از بین این افراد ۲۱ نفر متاهل و ۲ نفر نیز مجرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین از نظر وضعیت تحصیل داوطلبین ۱ نفر مدرک حوزوی، ۱۵ نفر کارشناسی ارشد و ۷ نفر دکترا دارند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه ۲ نفر از داوطلبین زن و تعداد ۲۱ نفر مرد هستند، گفت: حدود ۲۲ درصد از این افراد سابقه نمایندگی مجلس را دارند  و ۷۸ درصد فاقد سابقه حضور در انتخابات را نداشتند. همچنین ۹ نفر از داوطلبین سابقه ایثارگری داشتند و ۱۴ نفر آنها فاقد سابقه بودند. بر اساس ثبت نامی که انجام شد حدود ۹۰ درصد افراد کسانی بودند که پیش بینی می کردیم. 

تاملی با بیان اینکه از روز ۱۷ آذر عملا وارد فرایند تایید صلاحیت ها خواهیم شد، گفت: باید منتظر استعلام مراجع چهارگانه باشیم که توسط وزارت کشور انجام خواهد شد. مراجع چهارگانه ۵ روز پس از ارسال نام افراد فرصت دارند که جواب بدهند.

وی در خصوص انتخاب معتمدین شهرستان اردستان گفت: برای ۳۰ نفر از افراد لیست اولیه از دو جناح سیاسی شهرستان نظرخواهی کردیم و در معرفی افراد از آوردن اسم افراد شناخته شده و معروف جناح های سیاسی اجتناب نکردیم و یک ترکیب برابر افراد را معرفی کردیم. نکته قابل توجه اینکه این افراد تماما از بین خود جناح های سیاسی انتخاب شدند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نظر هیئت نظارت شورای نگهبان این بود که این افراد انتخاب شوند، گفت: این افراد برای انتخاب ۸ نفر هیئت اجرایی دعوت شدند ولی متاسفانه ۶ نفر از این افراد حضور پیدا نکردند و فضای انتخاب معتمدین به سمت یک گرایش تغییر پیدا کرد.

تاملی با بیان اینکه بعضی افراد مغرضانه مطرح می کنند که فرمانداری تدارکات یک گروه سیاسی است، گفت: این اطمینان را به جناح های سیاسی می دهیم که فرمانداری از هیچ گروه و جناح سیاسی حمایت نمی کند و وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیست.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته تعداد ۵۵ شعبه در سطح شهرستان اردستان در روند انتخابات فعالیت داشت، گفت: با توجه به شرایط احتمالا ۲ تا ۳ شعبه اضافه خواهد شد. تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا جناح های سیاسی نگرانی های احتمالی از اینکه شعبه ای یکدست به جناح مخالف باشد برطرف شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون ۲۷ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟ نمی‌شود؟
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳