Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:40:24 GMT

حملات یک جانبه به فدراسیون منصفانه نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۲۵۳

حملات یک جانبه به فدراسیون منصفانه نیست

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید حملات یک جانبه و ورود هجمه به فدراسیون فوتبال منصفانه نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی با بیان این موضوع ابتدا در خصوص شرایط نامناسب مالی باشگاهها گفت:همه ما به خوبی می دانیم حق پخش و استفاده از منافع مالی محتوای مسابقات فوتبال منبع اصلی کسب درآمد برای باشگاهها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسف برانگیز است که باشگاهها را از این درآمد قانونی محروم کرده ایم. در همین موقعیت گفته می شود فدراسیون فوتبال بخشی از این درآمد را می تواند زنده کند که این اتفاق بسیار خوبی است و قدم مهمی که برداشته می شود و به باشگاهها کمک می کند. باید از این اقدام حمایت کرد و صدا و سیما هم بپذیرد که لازم است حقوق باشگاهها پرداخت شود تا شاهد کاهش مشکلات مالی فوتبال باشیم.


عباسی اضافه کرد:من اخبار و اتفاقات را از طریق رسانه ها دنبال می کنم. این میزان حملات یک جانبه و هجمه به فدراسیون خصوصا رئیس فدراسیون منصفانه نیست. اینطور نیست که بگوییم هیچ عیبی وجود ندارد و اصلا نباید انتقاد شود اما در حال حاضر اگر به فکر موفقیت و حمایت از تیم ملی هستیم باید از فدراسیون هم حمایت کنیم. ما به واقع از هر جهت گرفتار یک جنگ هستیم که یکی از ابعاد آن بعد اقتصادی است. در این شرایط باید کنار هم باشیم و از یکدیگر حمایت کنیم. فدراسیون فوتبال هم خارجی نیست ، بلکه متعلق به همین کشور است اما بعضی از موضوعاتی که مطرح می شود منصفانه نیست.یک نفر مثل رئیس فدراسیون را اینطور تحت فشار می گذاریم اما از خودمان نمی پرسیم آقای تاج چه کاری باید انجام می داد که انجام نداده است؟


وی همچنین گفت:تمامی قراردادها در حوزه های مختلف شفاف است که حالا همه به فکر حل مشکل قراردادهای فدراسیون افتاده اند؟ باشگاههای ما اطلاعات دقیقا قراردادها را منتشر می کنند؟ بسیاری از همین منتقدان اگر در فوتبال مسئولیتی داشته باشند نشان می دهند توانایی انجام هیچ کاری را ندارند. مگر صدا و سیما که اینگونه انتقادات را مطرح می کند حق فوتبال را پرداخت کرده است؟ باید ببینیم بسیاری از این انتقادات چه کمکی به فوتبال می کند و اصلا چه هدفی دارد؟ پیشنهاد من این است که نگرش و رفتار خودمان را تغییر بدهیم و به دنبال تعامل و همکاری برای حل مشکلات باشیم.

سعید عباسی تراکتور مهدی تاج (رئیس فدراسیون) فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عباسی تراکتور مهدی تاج رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست

محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: در راستای کنترل بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، طرح ویژه‌ای از نیمه دوم اسفند سال گذشته مصادف با ماه مبارک رمضان آغاز شد. در این طرح، ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحد گشت به محل‌های تخلفات اعزام شده و ۱۶۰۶ مورد بازرسی انجام گرفت.

وی افزود: ۳۰ هزار و ۵۲۳ واحد دارای تخلف بودند که ۲۴ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده تشکیل و هزار و ۴۳۱ فقره واحدهای متخلف را پلمب کردیم‌.

اسفنانی گفت: در مجموع ۱۵۶۹ پرونده در حوزه بهداشت و درمان به ثبت رسید که از این تعداد، ۸۰۵ پرونده با موفقیت مختومه شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: درج نکردن قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که ۱۶ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین ۹ هزار و ۳۲۳ فقره پرونده برای اجرای احکام رفته است که ۸ هزار و ۴۳۲ فقره رسیدگی شده است.

اسفنانی گفت: لازم به ذکر است که در خصوص پرونده‌های تخلف "عدم انجام تعهد" که پیشتر برای خودروسازان مطرح می‌شد، دیوان عالی در رأیی قاطع، صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به این تخلفات را رد کرد. متعاقباً، پیگیری این پرونده‌ها به دلیل فقدان مرجع رسیدگی ذیصلاح، در نهاد ما نیز متوقف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: البته اگر شکایتی در خصوص افزایش قیمت خودرو داشته باشیم می‌توانیم از لحاظ گران‌فروشی به این تخلف ورود کنیم و مشکل را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص حذف گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن‌های تاکسی‌های اینترنتی، شاهد مقاومت اولیه از سوی این شرکت‌ها بودیم. با این حال، در نهایت تمکین حاصل شد. لازم به ذکر است که هرگونه افزایش قیمت در کرایه‌ها، مصداق گران‌فروشی تلقی شده و به طور قاطع با آن برخورد خواهد شد. در جلسات برگزار شده با نمایندگان این شرکت‌ها، عنوان شده بود که گزینه "عجله دارم" به نفع رانندگان بوده است. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، ۱۵ درصد از کرایه هر سفر را به عنوان حق کمیسیون به این شرکت‌ها پرداخت می‌کنند.

اسفنانی گفت: دریافت صرف ۱۵ درصد توسط این شرکت‌ها برای هماهنگی منصفانه به نظر نمی‌رسد. شرکت تاکسی می‌تواند این نرخ کمیسیون را کاهش دهد، در حالی که در برخی شهرها شاهد دریافت ۲۰ درصد کمیسیون هستیم.

سخنگوی تعزیرات تصریح کرد: ضمن تشکر از این دو شرکت به خاطر تمکین از قانون، امیدواریم در سایر موارد نیز شاهد تضییع حقوق مردم و ایجاد مشکل برای آن ها نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • آمریکا بر حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • تجمع و جشن حمایت از حملات پیروزمندانه سپاه پاسداران در «دیلم»
  • حمایت مردم افغانستان از حمله ایران به اسرائیل + فیلم