Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان سابق و فعلی مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی گلمرادی نماینده فعلی حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گلمرادی دوره قبل از لیست امید وارد کارزار انتخابات شده و با بیش از 60 هزار رای حبیب آقاجری را کنار زد و وارد مجلس شد.

همچنین حبیب آقاجری نماینده سابق حوزه انتخابیه بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بخش جولکی از گزینه‌های جدی این دوره بوده که از اصولگرایان به شمار می‌رود.

جمال صالح‌زاده که در انتخابات قبلی مجلس شورای اسلامی با بیش از 20 هزار رای نفر چهار انتخابات شده بود از گزینه‌های مهم و تاثیرگزار و نماینده قشر جوان و انقلابی این دوره از انتخابات است که در دقایق آخر با حضور در ستاد اجرایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

علی دژمان که در دور قبل انتخابات نفر سوم شده و از رسیدن به صندلی سبز مجلس جا مانده این دوره از کاندیداهای جدی مجلس به شمار می‌رود.

انتخابات 98 ـ خوزستان| نماینده سابق اهواز نام‌نویسی کرد9 نفر از نمایندگان ادوار در میان ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات مجلس در کرمانشاهانتخابات 98 ـ خوزستان| رئیس کمیسیون انرژی مجلس برای انتخابات نام‌نویسی کرد

امیر حیات مقدم استاندار اسبق استان خوزستان نیز که از اصولگرایان به شمار می‌رود نیز از گزینه‌های تاثیر گزار و مهم بوده که برای این دوره از انتخابات از این حوزه ثبت نام کرده است.

سالم عبادی بخشدار مرکزی سابق بندرماهشهر که در دقایق پایانی استعفای خود را تقدیم فرماندار کرد از دیگر کاندیدای مهم و تاثیرگزار این حوزه است.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند