Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، اکبر صادقی افزود: این رویه در همه بخش‌های وزارت صمت رصد می‌شود و ثبات قیمت‌ها در شرایط فعلی جزو اولویت‌ها است و قطع یقین وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با هر اقدامی که زمینه افزایش قیمت‌ها را فراهم کند، عزمی راسخ دارد.

صادقی اضافه کرد: اصلاح قیمت بنزین، اقدامی ضروری و مورد تائید مقامات ارشد کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان وزارت صمت، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و رویکرد کلان دولت، اجازه نمی‌دهیم این اصلاح، بهانه‌ای برای برخی فرصت‌طلبی ها در سطح بازار و ایجاد فشار به مردم بویژه اقشار آسیب‌پذیر شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در تامین حداکثری کالا در شبکه توزیع و همچنین اجرای طرح تشدید بازرسی از سوی سازمان حمایت، با هر اقدامی که زمینه افزایش قیمت‌ها را به بهانه موضوع بنزین، فرآهم کند برابر قانون برخورد می‌ شود.

ناظر ارشد عملکرد واحدهای نظارتی و بازرسی وزارت صمت خاطرنشان کرد: اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صمت، رصد دقیق عملکرد زیرمجموعه‌های این وزارتخانه را بویژه در دو حوزه صنعت و بازرگانی در موضوع افزایش قیمت‌ها در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت گفت: تمامی بخشنامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیه هایی که شرایط را برای افزایش قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات مهیا کنند، کاملا ممنوع و غیرقابل اجرا هستند.

صادقی در پایان تصریح کرد: بار روانی افزایش قیمت ها به سبب اصلاح قیمت بنزین، تا حد بسیاری در سطح بازار کنترل شده است و مواردی که به هر دلیل در بخش‌های مختلف موجب اخلال در این رویه می شوند مورد رصد قرار گرفته و اقدامات مقتضی در این خصوص از سوی اداره کل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت وزارت صمت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، شریف زاده افزود: بازرسان بر قیمت اقلام غذایی و نان، فروش مواد خوراکی، درج قیمت‌ها بر روی کالا، تهیه صورتحساب‌ها و ارائه فاکتور خرید و فروش، ریز تراکنش ها، و گزارش‌های سامانه ۱۲۴ و مردمی نظارت می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت واردات نمک به افغانستان
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود