Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:37:25 GMT

مطالبه‌گری مسائل مهم کردستان توسط دانشجویان بسیجی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۳۶۲

مطالبه‌گری مسائل مهم کردستان توسط دانشجویان بسیجی

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان کردستان گفت: دانشجویان بسیجی که در دوره ۱۴۳۵ آموزش دیده‌اند با تشکیل هسته‌های مسئله‌محور استانی به پیگیری، مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی مسائل مهم استان و کشور می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یحیی مردوخیان شامگاه امروز در دوره آموزشی ایران ۱۴۳۵ استانی که توسط قرارگاه شهید احمدی روشن استان کردستان ذیل بسیج دانشجویی به مدت سه روز در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: محور این دوره، آموزش مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی تخصصی مسائل مهم کشوری، استانی و همچنین آشنایی با ابعاد جنگ اقتصادی و مبانی اقتصاد مقاومتی، در دو حوزه مهم استان یعنی کشاورزی و نظام شفافیت اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد شرکت‌کننده در این دوره  دانشجویان بسیجی مطالبه‌گر کل پایگاه‌ها و حوزه‌های استان کردستان هستند که با شرکت در کلاس‌های جنگ اقتصادی، نقش‌آفرینی و مسئله محوری آموزش‌های لازم را برای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی تخصصی کسب و در پایان هر کلاس تخصصی  به فعالیت‌های گروهی پرداختند و در مباحث پیامک به مسوولین و بیانیه تخصصی و سناریو تولید محتوا کردند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان کردستان گفت: این فعالیت ها به صورت مسابقه برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تجلیل شد.

مردوخیان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی که در این دوره آموزش دیده‌اند با تشکیل هسته‌های مسئله محور استانی به پیگیری و مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی مسائل مهم استان و کشور می‌پردازند.

وی در پایان عنوان کرد: امید است که با تشکیل چنین هسته‌های مسئله محور در راستای تحقق مبانی انقلاب و اسلام گامی استوار برداریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش شهید کردستان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی در برنامه اکیپ ماه مبارک رمضان و نوروز توسط بازرسین بهداشت محیط شهرستان سنندج از ۳۹۹واحد تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی بازدید به عمل آمد.

در این بازدید‌ها علاوه بر معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی، سنجش ۴۳۷ مورد تجهیزات پرتابل، انجام ۸ مورد نمونه برداری باکتریولوژیکی آب، انجام ۱۳۲ مورد سنجش و تست کلر باقیمانده آب، پیگری یک مورد شکایت سامانه ۱۹۰، انجام ۱۸مورد نمونه برداری نان و مواد غذایی، معرفی ۳مورد به مراکز قضایی و صدور ۱۱مورد اخطاریه صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است