Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تامین اعتبار زیرساختهای مورد نیاز در استان و تخصیص تجهیزات از سوی سازمان صداوسیما ۳۰ ایستگاه دیجیتال در دهه فجر به بهره برداری می رسد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عصر امروز تفاهم نامه میان استانداری خراسان جنوبی و سازمان صدا و سیما برای توسعه پوشش دیجیتال استان به امضای استاندار خراسان جنوبی ومعاون توسعه و فناوری رسانه ملی رسید

استاندار خراسان جنوبی باتشریح پتانسیل ها و توانمندی های استان اظهار داشت: استان خراسان جنوبی دیار ناشناخته هاست؛ در یکسال گذشته تلاش ما این بوده که هم ظرفیت های استان را شناسایی و به کشور معرفی کنیم و هم مشکلات و موانع را برجسته سازیم تا برای برطرف شدن آن چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق معتمدیان افزود: دولت در یکسال اخیر توجه ویژه‌ای به استان داشته است و با اجرای پروژه های کلانی همچون انتقال آب از دریای عمان و پروژه راه آهن، استان متحول خواهد شد.

وی ادامه داد: تکمیل اَبَر پروژه ای همچون راه‌آهن، موجب اتصال اقیانوس هند و دریای عمان به آسیای میانه خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: رویکرد صدا و سیما در استان همکاری بوده و انصافاً همراهی خوب‌ و قابل تقدیری داشته‌ است؛ در سطح کلان نیز همین طور بوده و حجم برنامه های استان در رسانه ملی نیز بی‌نظیر بوده است.

معتمدیان گفت: بهره مندی از برنامه‌های تلویزیونی، حداقل مطالبه مردم به ویژه در روستاهاست و باید ضریب نفوذ مراکز دیجیتال را در نقاط دوردست افزایش داد، همچنان که در مناطقی که این کار انجام شده، لبخند رضایت مردم را شاهد هستیم.

رزمایش قطع سیگنال در سازمان صدا وسیما برگزار شدصدا وسیمای گلستان بازوی توانمند رسانه‌ای برای نشر ارزش‌های دفاع مقدسمدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان منصوب شددستور رئیس سازمان صدا وسیما برای صیانت از زبان فارسی اصیل

وی با اشاره به اهمیت توسعه پوشش مراکز دیجیتال در استان تصریح کرد: علیرغم پایین بودن ضریب نفوذ دیجیتال در استان، کمترین میزان نفوذ ماهواره در کشور متعلق به خراسان جنوبی است و این موضوع وظیفه همه ما را سنگین تر می کند.

در این نشست، تفاهم نامه مشترک میان استانداری خراسان جنوبی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه پوشش دیجیتال و زیر ساخت های فنی استان به امضا رسید.

همچنین مقرر شد با تامین اعتبار زیرساخت های مورد نیاز در استان و تخصیص تجهیزات از سوی سازمان صداوسیما 30 ایستگاه دیجیتال در دهه فجر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/250/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی