Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:34:33 GMT

برد بزرگ یونایتد در دربی منچستر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۵۶۹

برد بزرگ یونایتد در دربی منچستر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حساس ترین بازی هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های انگلیس،تیم فوتبال منچستریونایتد دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2-1 میزبان خود تیم منچسترسیتی را شکست دهد و فاتح دربی منچستر شود.

در این مسابقه مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال در نیمه اول برای تیم اوله گنار سولسشر گلزنی کردند و تک گل سیتیزن ها را هم نیکولاس اوتامندی در آخرین دقایق این دیدار به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه شیاطین سرخ با 24 امتیاز به رده پنجم جدول رسیدند و منچسترسیتی هم که حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد با 32 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

254 43

کد خبر 1328807

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچسترسیتی فوتبال اروپا لیگ برتر انگلیس انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران و آمریکا انتخابات مجلس باشگاه استقلال محمدجواد ظریف سهمیه بندی بنزین تلویزیون بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد و تیم دسته اولی کاونتری سیتی در ورزشگاه ومبلی از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که این مسابقه عجیب، دراماتیک و تاریخی، پس از تساوی ۳ بر ۳ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ و ۳ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید و این تیم راهی فینال مسابقات شد. 

کاونتری سیتی یک بازنده سربلند بود. نمایشی تاریخی در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس داشت و باعث شد تا منچستر یونایتد که فکر می‌کرد شبی آسان را پشت سر می‌گذارد، جان دهد و صعود کند!

روز گذشته منچستر سیتی با شکست چلسی به فینال راه یافته بود. فینال جام حذفی فوتبال انگلیس میان منچستر سیتی و منچستر یونایتد، ۵ خرداد ماه در ومبلی برگزار می‌شود.

شرح بازی:

منچستر یونایتد مطابق انتظار از حریف پیش افتاد و توانست با گل‌های مک‌تامینی ۲۳، مگوایر ۱+۴۵ و برونو فرناندز ۵۸ از حریف پیش بیفتد.

در حالی که بسیاری بازی را تمام شده می‌دیدند، تیم دسته اولی تاریخ‌سازی کرد و یکی از عجیب‌ترین نیمه نهایی‌های جام حذفی را ساخت.

کاونتری سیتی که در حال حاضر در رده هشتم لیگ دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار دارد، در ۲۴ دقیقه، ۳ گل زد و یک بازگشت تمام عیار را به ثبت رساند.

منچستر یونایتد در نیمه دوم این مسابقه نمایشی مفتضحانه داشت. فاجعه‌بار؛ آن هم تا حدی بار‌ها و بار‌ها نزدیک بود این تیم گل چهارم را دریافت کند. البته کاونتری سیتی در دقیقه ۱+۱۲۰ به گل چهارم رسید، ولی VAR گل را به دلیل یک آفساید میلی‌متری مردود اعلام کرد. 

در ۲ وقت اضافه نیز بازی را تماشایی پیش رفت. هم برونو فرناندز دیرک دروازه را به لرزه درآورد و هم کاونتری سیتی نیز می‌توانست ۲ بار به گل دست یابد. با این حال با تساوی ۳ بر ۳ کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی، کاسمیرو پنالتی اول منچستر یونایتد را از دست داد، ولی این تیم توانست در نهایت با گل‌های دالو، اریکسن، برونو فرناندز و هویلون به برتری دست یابد و به سختی و در شبی ناامیدکننده راهی فینال شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد