Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@02:47:56 GMT

سرقت منزل در تهران و فرار به یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۵۹۲

سرقت منزل در تهران و فرار به یزد

حوادث رکنا : رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری سارق حرفه ای منازل شمال غرب تهران خبرداد و گفت : سارق پس از سرقت، به شهر یزد می گریخت.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت یک بامداد پنجم مهرماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و از سرقت اموال منزلش در محدوده بزرگراه رسالت به کلانتری 190 مجیدیه اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات اولیه توسط ماموران کلانتری مجیدیه و تایید صحت خبر، پرونده تشکیل شده برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با دریافت پرونده، کارآگاهان بلافاصله به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل وقوع سرقت شدند و در بررسی اولیه صحنه جرم مشخص شد سارق یا سارقان از زمین خالی مجاور منزل مسکونی ویلایی وارد حیاط و با تخریب درب ورودی، وارد ساختمان شده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: شاکی در تحقیقات مقدماتی به کارآگاهان گفت: ساعت 7 عصر از منزلم خارج شدم و پس از مراجعه متوجه شدم که درب سمت حیاط منزل تخریب شده است. زمانیکه وارد منزلم شدم با برهم خوردگی منزل مواجه و متوجه شدم وسایلی از قبیل: 2دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ حدود دو هزار دلار و یک رشته زنجیر طلا (در مجموع به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال) سرقت شده است.

نثاری با بیان اینکه ماموران برای کشف جرم به تحقیقات میدانی پرداختند ، گفت: در این تحقیقات به دست آورند که مرد میانسالی سرقت را انجام داده است و در گام بعدی تصویر واضحی از وی به دست آوردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: درپایش های اطلاعاتی، هویت این فرد به نام "قادر 43 ساله" با 9 فقره سابقه کیفری شناسایی شد و ماموران موفق شدند مخفیگاه وی را در شهر یزد شناسایی کنند.

نثاری اضافه کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم راهی شهر یزد شدند.

وی اظهار کرد: با ورود کارآگاهان به شهر یزد، مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم آغاز شد در نهایت کارآگاهان موفق شدند متهم را در دهم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه چهارم انتقال دهند.

این مقام پلیسی گفت: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب سرقت منزل بود، با دیدن تصویرخود لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، اموال را پس از سرقت در محدوده میدان شوش به افراد عبوری فروخته ام و بلافاصله به شهر یزد گریخته ام.

نثاری در انتها با بیان اینکه سارق به سرقت اموال مال باخته به صراحت اعتراف کرد، افزود: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه سرقت جرم اخبار حوادث سرقت یزد فرار تهران حوادث تهران حوادث یزد منزل اخبار یزد اخبار تهران فیلم عکس تهران حادثه مرد عروسی یک زن بارداری در خیابان خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران