Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به احتمال برگزاری بازی دوستانه این تیم با برخی از تیم‌های مطرح اروپایی در تعطیلات زمستانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 تیم پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی در نیم‌فصل به احتمال فراوان اردوی خود را در کشور قطر و در کمپ اسپایر برگزار خواهد کرد.

این زمان برخی از تیم‌های مطرح اروپایی همچون لیورپول، آژاکس و … در کمپ اسپایر حاضر هستند و تمرینات خود را در این کمپ برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از  طرف دیگر برخی از واسطه‌ها پیام‌هایی به باشگاه پرسپولیس داده‌ و اعلام کردند که می‌توانند زمینه بازی دوستانه پرسپولیس  مقابل این تیم‌های مطرح را فراهم کنند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت:

به دلیل همزمانی اردوی پرسپولیس و برخی از تیم‌های بزرگ اروپایی در کمپ اسپایر این صحبت‌ها مطرح شده اما هنوز احتمال برگزاری اردو در قطر قطعی نشده هر چند که این کشور گزینه اصلی برای اردوی زمستانی است.

وی ادامه داد:

در دوره قبلی مدیریت آقای انصاری‌فرد در این باشگاه و با تلاش‌هایی که صورت گرفته تیم بایرن مونیخ با همه ستاره‌هایش از دبی به تهران آمد. آن زمان هزینه برگزاری این بازی حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود که با درآمدزایی توانستیم این هزینه‌ها را پوشش دهیم. برای اولین بار توانستیم برای این بازی از تلویزیون حق پخش بگیریم و مطمئناً اگر برف سنگینی در آن روز نمی‌بارید استادیوم آزادی میزبان ۱۰۰ هزار هوادار می‌شد اما به دلیل بارش برف حدود ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمد.

قدوسی افزود:

در حال حاضر باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و بخشی از بودجه امسال در گذشته هزینه شده است که این مسأله کار باشگاه  را سخت کرده است. باشگاه در صورتی مبادرت به انجام بازی با تیم‌های مطرح می‌کند که این مسأله توجیه اقتصادی داشته باشد. این در حالی است که بنا به برخی مسائل تیم‌های اروپایی خیلی سخت‌تر به تهران می‌آیند. برخی از بازیکنان از فصل گذشته طلبکار هستند و اولویت برای ما پرداخت مطالبات بازیکنان است. اگر هزینه بازی با یک تیم مطرح تأمین شود و بستر توافق با تیمی فراهم باشد، آنگاه با یک تیم مطرح بازی خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس قطر اروپایی اروپایی پرسپولیس قطر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

به گزارش ورزش سه، کلوپ امشب با وجود تلاش تیمش برای جبران شکست سه بر صفر در بازی رفت، تنها یک بار موفق به گشودن دروازه آتالانتا در برگامو شد و به این ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گل لیورپول در نیمه اول توسط محمد صلاح خیلی زود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اما با هدر رفتن فرصت‌های عالی در نیمه اول، در نیمه دوم آتالانتا با یک بازی بسته و با بستن همه منافذ دفاعی مانع از موقعیت‌سازی روی دروازه‌اش شد. کلوپ هم در نیم ساعت آخر تصمیم گرفت بازیکنان اصلی را بیرون بکشد تا آنها را برای لیگ باطروات‌تر در اختیار داشته باشد.

به این ترتیب دوران پرافتخار اروپایی یورگن کلوپ در لیورپول با حذف اما با یک پیروزی خارج از خانه به اتمام رسید، آن هم در شرایطی که افت ناگهانی تیم در سه مسابقه، شانس کسب سه گانه را به صفر رساند و حالا لیورپول برای تنها جام باقی‌مانده باید امیدوار به کمی خوش شانسی و البته درخشش مقابل حریفان باقی‌مانده‌اش در لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!