Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بیش از ۱۶ هزار نفر برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند. فارغ از حضور چهره‌های فرهیخته و مفید برای کشور، افرادی نیز بدون آگاهی از وظایف نمایندگی، قانون اساسی و نیازهای کشور بی‌محابا ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات های اجرایی و نظارت، صلاحیت شرکت کنندگان را وفق قانون بررسی و اعلام خواهند نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کدخدایی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به‌منظور هماهنگی بین اعضا و کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک روز یکشنبه، ۲۶ فروردین  به ریاست حسین فخاری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و با حضور میری زاده رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در شهرستان قرچک بیان کرد: اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری طبق قانون از وظایف برگزارکنندگان انتخابات است و تمامی اعضای ستاد انتخابات علاوه بر رعایت قانون، از این اصل دفاع کرده و آن را به سایرین توصیه کنند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تجارب به دست آمده از اجرای دوره اول انتخابات در اسفندماه سال گذشته باید دقت نظر داشت تا با تلاش بیشتر، انتخابات بهتری در بیست و یکم اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • اعتراض یک حقوقدان به برخورد حجاب‌بانان: نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • سوال نمایندگان از وزیر کار در دستور کار مجلس
  • فرصت یکماهه مجلس برای تصویب طرح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها
  • قانون حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد