Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@20:09:20 GMT

کشف کالای قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۶۸۲

کشف کالای قاچاق در همدان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک خودروی سواری مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک‌هزار و 100 ثوب البسه قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه‌کنی این معضل تلاش کنند

وی در ادامه از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی همدان به سنندج، به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

کامرانی‌صالح افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۲۰ دستگاه سشوار کشف و دو متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش گفت: شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی استان همدان سردار بخشعلی کامرانی‌صالح کالای قاچاق کشف کالای قاچاق در همدان کشف پوشاک قاچاق کشف یک‌هزار و 100 ثوب البسه قاچاق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان همدان کالای قاچاق کشف کالای قاچاق در همدان کشف پوشاک قاچاق کشف یک هزار و 100 ثوب البسه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران