Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: فرآیند رسمی انتخابات از بهمن ماه سال گذشته با دستور وزیر کشور کلید خورد و طی این مدت همایش ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی متعدد برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان بابیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ۳۵۵ نفر در استان سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند، افزود : بیشترین داوطلب در حوزه انتخابیه زاهدان با ۱۳۲ نفر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در این دوره نسبت به دوره های گذشته در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۱۹ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان  ۶ درصد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

زینی وند گفت: با توجه به آخرین آمار پس از زاهدان با ۱۳۲ نفر، چابهار با ۵۵ نفر، ایرانشهر ۴۵ نفر، خاش ۴۳ نفر، سراوان ۴۱ نفر و زابل با ۳۹ نفر برای کرسی های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۸ نماینده از سیستان و بلوچستان به مجلس راه پیدا می کنند، تصریح کرد: فرمانداران در هر شهر رئیس حوزه انتخابیه هستند و خوشبختانه در این استان دغدغه مشارکت وجود ندارد و سال های گذشته مردم استان با حضور به موقع پای صندوق های رای  ثابت کردند که به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه کاندیداها و طرفداران آن ها باید قانون را مبنا قرار دهند، بیان داشت: اکنون که هجمه های ناجوانمردانه از همه سو به سمت کشور روانه است باید با هوشیاری و بصیرت در میدان انتخابات وارد شد.

کد خبر 4791515

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سلطانی مدیرعامل شبکه مخابرات ایران در سفر به استان ازرفع مشکل آنتن دهی با اجرای این شبکه در دیگر شهر‌های استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان