Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد جعفری می تواند در صورت صلاحدید کادرفنی در دیدار با پارس جنوبی جم به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد جعفری که در اوایل دیدار برابر پرسپولیس از ناحیه کشاله مصدوم شده بود، در هفته های اخیر و در بازی برابر ذوب آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا تهران در ترکیب قرمزهای اهواز غایب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد جعفری این مدافع راست بهبهانی در تمرینات گروهی فولادی‌ها حاضر شده تا خیال نکونام را از سمت راست خط دفاعی راحت کند و به احتمال فراوان در صورت صلاحدید کادرفنی در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با پارس جنوبی قرار خواهد گرفت.

تیم فولاد هم اکنون با ۲۰امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و شاگردان نکونام امیدوارند تا با پیروزی در این بازی اختلافشان را با تیم های اصلی تعقیب کننده قهرمانی و سهمیه آسیایی کمتر کنند.

فرزاد جعفری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر سیرجان سایپا پرسپولیس ذوب آهن سایپا فرزاد جعفری گل گهر سیرجان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات