Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@05:35:48 GMT

صحبت‌های جالب مورینیو درباره ستاره کره‌ای تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۷۶۳

/به گزارش فارس، تاتنهام در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل برنلی به پیروزی 5 بر صفر رسید. در این بازی سون هیونگ مین گلی دیدنی و زیبا را به ثمر رساند. وی توپ را از درون زمین خودی در اختیار گرفت و با عبور از تعداد زیادی از بازیکنان درون محوطه جریمه برنلی شد و توپ را وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان این دیدار نتوانست شادمانی خود را از این پیروزی و درخشش بازیکن کره‌ای تیمش پنهان کند و به تمجید از سون هیونگ مین پرداخت.

وی گفت: قبل از اینکه سون هم  گل بزند پسرم او را «سونالدو» صدا می‌زد. پس از گلی که سون به ثمر رساند به یاد وقتی که افتخار حضور در کنار سر بابی راسون در سال 1996 را داشتم، افتادم که رونالدو نازاریو یک گل خارق العاده به ثمر رساند.

آقای خاص افزود: یادم است که در مورد پارک جی سون با الکس فرگوسن صحبت کردم، آن‌ها گوش به فرمان سرمربیان خود هستند و شاید این به فرهنگ آنها باز می‌گردد. او یک بازیکن فوق العاده است و من بسیار بسیار خوشحالم، 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی جدید متولد شد

به گزارش "ورزش سه"، برخی از استعدادهای جدیدی که کمی شناخته می‌شوند اغلب نه فقط در فوتبال، بلکه در سایر ورزش‌ها نیز به عنوان "مسی جدید" لقب می‌گیرند. به طور معمول، این چهره‌های جدید نه از نظر نام و نه از نظر خانوادگی با برنده 8 بار توپ طلا ارتباطی ندارند، اما برای تشبیه استعدادهای آن‌ها از این لقب استفاده می‌شود.

جدیدترین سوژه جهان فوتبال رایان مسی، بازیکن 16 ساله باشگاه دیژون است که اخیراً در تیم جوانان فرانسه بازی کرده است. و اکنون نوبت فرانسه است که می‌تواند به دلیل داشتن مسی جدید، به خود ببالد.

این فوتبالیست جوان هیچ رابطه خانوادگی با ستاره آرژانتینی ندارد و متولد سال 2007 است. به گزارش آر‌اِم‌سی اسپورت، نام خانوادگی او از زاخاری، پدرش، اصالتا اهل کامرون و پدربزرگش که سودانی بود، به او منتقل شده است. وزن نام خانوادگی ستاره فعلی اینترمیامی می‌تواند روی شانه‌های این بازیکن جوان سنگینی کند، اما او بدون نگرانی با آن کنار می‌آید.

طبق گفته کادر مربیگری دیژون از رده‌های‌ پایه این باشگاه، رایان مسی معمولا به عنوان یک وینگر چپ بازی می‌کند و او به سرعت خود را از سایر بازیکنان به دلیل قدرت و فیزیک بسیار محکم خود متمایز می‌کند. همین توانایی به او اجازه می‌دهد در استارت‌ها و همینطور نبردهای یک در مقابل یک بازیکن بسیار متفاوتی باشد.

این دوشنبه، رایان پس از به ثمر رساندن 2 گل مقابل انگلیس، ستاره تیم زیر 17 ساله‌های فرانسه شد تیمش را به مسابقات اروپایی رساند. او به عنوان جوانی که مسی نام دارد، فرم خوبی نشان داده و اینطور به نظر می‌رسد که آینده درخشانی هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • مسی جدید متولد شد
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • تعریف جالب بلینگام از ستاره آمریکا: خامه روی شیر!