Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرداری قلب تهران در راستای ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر و با هدف حل مشکلات و مسائل و چالش‌های چند وجهی قلب تهران در زمینه‌های گوناگون کالبدی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک شهری از مراکز رشد و نوآوری، استارت آپ ها، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده‌های نوآورانه دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی حسینی کومله معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه۱۲ ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت به ضرورت دستیابی به شرایط و زمینه‌های شکل گیری شهر خلاق، نوآور و هوشمند در چارچوب ابعاد و ویژگی‌های ارزنده هویتی و ارزش‌های تاریخی منطقه و استعداد‌های ویژه مکانی آن در زمینه‌های مرتبط با گردشگری تاریخی و فرهنگی از تمامی مراکز، شرکت‌ها و استارت آپ‌های فعال دعوت می‌شود تا ضمن مشارکت در این فراخوان شهرداری منطقه ۱۲ تهران را در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با اتکا به خلاقیت، نوآوری و مدیریت فناورانه یاری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند

خیام‌نکویی  معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در نشست شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۲۵ میلیون تن انواع محصول کشاورزی در کشور تولید می‌شد که این مقدار در سال گذشته به ۱۳۳ میلیون تن رسید.

وی بیان کرد: با وجود افزایش جمعیت کشور از ۳۶ میلیون در سال ۱۳۵۷ به حدود ۹۰ میلیون، ۸۰ درصد مواد غذایی مورد نیاز کشور حاصل تلاش کشاورزان ایرانی است و بقیه مواد غذایی مورد نیاز با خروج ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار ارز و خرید از کشورهای دیگر تامین می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در بخش کشاورزی باید به جایگاهی برسیم که همه مواد غذایی مورد نیاز داخل را تولید کنیم و علاوه بر آن، گوشه چشمی هم به صادرات داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف