Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:23:46 GMT

متواری بودن مالک تالار عروسی سقز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۸۳۵

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، گفت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگویی با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: دستور بازداشت و حکم جلب مالک تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» سقز صادر شده و هم‌اکنون تحت تعقیب قضایی و تمام امکانات و نیروهای انتظامی برای دستگیری آن فرد بسیج شده‌اند.   فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در صورت محرز شدن یا احتمال قصور در حادثه تالار عروسی سقز، با افراد خاطی و مسببان برابر قانون برخورد شود.     گفتنی است؛ در پی حادثه تلخ پنج‌شنبه شب تالار عروسی «مانگه‌شو»، یک روز بعد استاندار همراه با هیئتی به این شهر سفر کرد و پس از بازدید از مصدومان، از بازداشت مالک تالار عروسی و تشکیل گارگروهی برای پیگیری و بررسی حادثه تالار عروسی و نظارت بر وضعیت ایمنی واحدهای فعال شهرستان خبر داد در حالی‌که آن فرد اصلاً دستگیر نشده و اقدام آنان بیشتر تداعی‌کننده ضرب‌المثل معرف «نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب» بود!   منبع: تسنیم انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، کامیار چهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

کد خبر 744186

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند