Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ملی پوش سیتیزن‌ها می‌داند که تیمش به اندازه کافی خوب کار نکرده است. 

طرفداری- کایل واکر در پی شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد، لب به ستایش از حریف گشود.

به گزارش BBC، مدافع راست سیتیزن‌ها پس از بازی گفت:

ما مدافعان باید مسئولیت پذیر باشیم. باید کلین شیت کنیم و شاید مهاجمان‌ هم باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها یک طرح و برنامه داشتند و این به خوبی جواب داد. بازیکنان سریعی دارند که می‌توانند به لطف آن‌ها در ضد حملات خطرناک باشند. باید به آن‌ها آفرین گفت. 

وی افزود:

نمی‌توانیم سرمربی را مقصر بدانیم. او جام‌های متعددی کسب کرده است و من نمی‌توانم او را مقصر بدانم. لیورپول روی دور است و ما کار سختی داریم. آن‌ها برنده می‌شوند و ما نه. اختلاف زیاد است ولی تا انتها به تلاش کردن ادامه می‌دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه ای رئال، در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. در پایان بازی رئالی ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

هرچند در تصاویر منتشر شده در جشن های درون رختکن آردا نیز دیده می شود ولی او درون زمین نبود و زودتر از همه به رختکن رفت.

در پایان بازی وقتی از آنچلوتی در مورد دلیل غیبت آردا سوال شد، او پاسخی داد که می تواند این پدیده ترکیه‌ای را به آینده خوشبین کند: «نمی دانم چرا آردا نبود و نظری در این مورد نمی توانم بدهم ولی در مورد او با آرامش همه چیز را بررسی خواهیم کرد. گولر دقایقی که می خواهد را در رئال به دست خواهد آورد.»

به نظر می رسد کارلتو بعد از مسجل شدن قهرمانی رئال قصد دارد به آردا فرصت بیشتری بدهد و احتمالا او را در هفته های پایانی لالیگا در ترکیب ثابت رئال خواهیم دید، به خصوص که رئال دو سنگین در لیگ قهرمان برابر بایرن نیز پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • کوچ برگی از زندگی متفاوت عشایر+فیلم
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است