Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، منچستریونایتد در نیمه اول این دیدار  بازی کاملا برتری را نسبت به سیتی زن ها ارائه داد و در کمتر از ۱۰ دقیقه دوگل درون دروازه حریف جای داد.

در دقیقه ۲۳ خطای مدافعان سیتی روی راشفورد یک ضربه پنالتی برای منچستر به ارمغان آورد. خود راشفورد مامور زدن پنالتی شد و با ضربه ای زیبا گل اول را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی مارسیال مهاجم یونایتد در دقیقه ۲۹ درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شلیکی زیبا از زاویه بسته گل دوم را به ثمر رساند تا شوک بزرگی به ورزشگاه خانگی سیتی واردشود. البته منچستر بعد از این دو گل نیز موقعیت های دیگری برای رسیدن به گل داشت اما دروازه بان سیتی آن را مهار کرد.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و این بار منچسترسیتی برای جبران گل های خورد به طور همه جانبه دروازه منچستر را تهدید کردند.

البته حاصل این تلاش فقط به جبران یکی از گل های خورده منجر شد تا بازی به سود منچستر یونایتد به پایان برسد. در دقیقه ۸۵ نیکولاس اوتامندی روی یک ضربه کرنر تنها گل یاران گواردیولا را با ضربه سر به ثمر رساند. در پایان این بازی مارکوس راشفورد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. یونایتدی ها با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و در مکان پنجم جدول قرار گرفتند.

تیم لیورپول نیز امروز در خانه بورنموث به برتری سه بر صفر رسید تا همچنان بدون رقیب در صدر جدول پیشروی کند.

لکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه ۳۵ نبی کیتا در دقیقه ۴۴ و محمد صلاح دردقیقه ۵۴ گل های تیم میهمان را به ثمر رساندند. محمد صلاح در این بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

لیورپول در حال حاضر ۴۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قراردارد.

در سایر بازی های مهم امروز چلسی سه بریک مغلوب اورتون شد و تاتنهام نیز با ۵ گل برنلی را درهم کوبید. اگرچه در بازی تاتنهام هری کین دوگل به ثمر رساند اما سون هیونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. سون در دقیقه ۳۲ یکی از گل های زبیای سال های اخیر جزیره را با یک استارت ۸۰ متری و عبور از چند بازیکن حریف درون دروازه برنلی جای داد. این گل علاقمندان به فوتبال را به یاد گل مارادونا در جام جهانی ۸۶ به به انگلستان گل زده بود انداخت.

اتفاق عجیب در لیگ جزیره | دستشویی رفتن اوبامیانگ وسط بازی آرسنال و برایتون کد خبر 468431

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!