Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی امیدوار است تیمش دیگر شکستی شبیه بازی با اورتون را تجربه نکند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل اورتون در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ضمن گلایه از روند بازی شاگردان خود، ابراز امیدواری کرد این باخت دیگر تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: در تمام گل‌ها ردپایی از سهل‌انگاری ما دیده می‌شد. در مقاطعی به نظر می‌رسید به بازی برگشته‌ایم، اما نباید در چنین مسابقاتی نتیجه را واگذار کنیم. اکنون از نظر فیزیکی اصلاً خوب نیستیم. قطعاً با کار کردن بهتر می‌شویم. 

«در برخی بازی‌ها به پیروزی رسیدیم و  نشانه‌هایی برای بهتر شدن وجود داشت.»، وی با یادآوری این جمله خاطر نشان کرد: انتظار بازگشت اورتون پس از شکست در دربی لیورپول را داشتم. آنها بازیکنان خوبی دارند و از این موضوع مطلع بودیم. امیدوارم این شکست دیگر تکرار نشود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش

اوسمار ویرا از معدود سرمربیان برزیلی است که هرگز در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده است.

به گزارش مشرق، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویرا بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال ۱۹۹۴ آغاز می‌شود، زمانی که هنوز ۲۰ ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم