Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی خیرآبادی از انعقاد قرارداد پارک موضوعی «کودک و سلامت» با ارزشی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در واقع پارک موضوعی «کودک و سلامت» بوستانی است که با محوریت فعالیت های کودک طراحی و اجرا خواهد شد.

«سید مهدی نعمتی خیرآبادی» در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در واقع پارک موضوعی «کودک و سلامت» بوستانی است که با محوریت فعالیت های کودک طراحی و اجرا خواهد شد و ارزش قرارداد آن حدود ۳۵ میلیارد تومان با دوره ۱۷ سال و نیم برآورد شده است، تمرکز شهرداری در این قرارداد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق شهر دوستدار کودک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره سرمایه گذاری های نوین شهرداری مشهد افزود: ساخت این پروژه ۱سال و نیم به طول می انجامد و مابقی دوره نیز فاز بهره برداری خواهد بود که در این دوره سرمایه گذار کلیه هزینه ها اعم از تامین و نگهداری فضای سبز و هزینه های پرسنلی این مجموعه را بر عهده دارد و بخشی از درآمد ناخالص پروژه را نیز به عنوان سهم به شهرداری مشهد پرداخت می کند که در طول زمان سهم شهرداری متناسب با رشد درآمدها افزایش خواهد یافت.

 

نعمتی خیرآبادی خاطرنشان کرد: این پروژه در منطقه ۱۰ شهرداری مشهد (قاسم آباد) در مساحتی حدود ۲.۳ هکتار اجرا خواهد شد، چرا که در این منطقه فضایی آزاد با کاربری فضای سبز با متراژی مناسب وجود داشته است.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت ایجاد فضاهای انتفاعی و کل فضاهای سبز بر عهده سرمایه گذار بخش خصوصی بومی است که در قالب فراخوانی برگزیده شده است، یادآور شد: در انتخاب سرمایه گذار دو مولفه توان مالی و توان تخصصی (رزومه و تیم اجرایی سرمایه گذار) مدنظر قرار گرفته شده است.

 

رئیس اداره سرمایه گذاری های نوین شهرداری مشهد با بیان اینکه شاید بتوان این گونه عنون کرد که این پارک در حوزه «کودک و سلامت» نخستین پارک موضوعی در سطح خاورمیانه خواهد بود، تصریح کرد: براساس پیش بینی های انجام گرفته، فاز ساخت این بوستان کم تر از دو سال به طول خواهد انجامید و در دوره فعلی مدیریت شهری به بهره برداری خواهد رسید اما نکته مهم تر آن که قرارداد این پروژه را کمیسیون اقتصادی و حقوقی شورا در صحن علنی شورا مورد تصویب قرار داده و تمامی مباحث حقوقی و فنی مورد تایید شورای شهر است، لذا از آن جا که این پروژه تایید نمایندگان مردم شهر را داراست و این مهم اطمینان خاطری برای سرمایه گذار خواهد بود.

 

نعمتی خیرآبادی با اشاره به اینکه هدف شهرداری توسعه فضاهای تفریحی به صورت متوازن در تمام مناطق شهری است، افزود: پروژه پارک «کودک و سلامت» با محوریت تقویت قوای جسمانی و حرکتی، تقویت قوای ادراکی و شناختی و تقویت قوه خلاقیت کودکان احداث خواهد شد. این پروژه در نمایشگاه معرفی شده و احتمال توسعه این پروژه در مناطق دیگر شهری نیز وجود دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت کشور استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد پارک موضوعی پارک کودک نمایشگاه اقتصاد شهری انعقاد قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز