Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را بر نمی‌تابند و به مفاسد در هر حوزه‌ای حساس هستند که حق هم دارند.

 

خدمت به مردم پایه و اساس وجودی ماست/ نوکری مردم باور قلبی سپاه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در یک حکومت اسلامی پایه و اساس نوکری مردم هستند و من چندین بار به دوستان مدیریت شهری چه فردی و چه گروهی گفتم کارها را کوچک نشمارید چون مردم اینها را می‌بینند و خدمات شما را لمس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: خدمت به مردم، جامعه را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند که در خدمت به مردم نباید به گرایش‌ها قائل بود و ضرورت دارد ملی فکر کرد.

معروفی افزود: اگر مردم زیبایی خدمات اجتماعی را ببینند به آینده کشور امیدوارتر می‌شوند و پی می‌برند مسوولان درستی انتخاب کرده‌اند.

* ما براساس باور قلبی خواستار خدمت به مردم هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند اینکه می‌گوییم باید نوکر مردم بود یک شعار است در حالی که چنین نیست و ما براساس باور قلبی خواستار خدمت به مردم هستیم.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس افزود: برخی اوقات شاید نشود مطالبه مردم را عملی کرد اما حداقل باید سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم در احقاق مطالبه مردم بکوشیم تا جامعه بداند ما تلاش خود را کردیم و کم نگذاشتیم.

معروفی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر هر چند دشمنان با تمام قوا به میدان آمدند و خواستند کشور را به هم بریزند اما همه دست به دست هم دادیم تا امنیت مردم خدشه‌دار نشود.

* حاضر هستیم کمبود نیروی انسانی برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در اختیار ارگان‌های ذیربط قرار بدهیم

فرمانده سپاه نینوا گفت: همانطوری که مراقب مردم و امنیت آنها هستیم، در کنار آن گفتیم حاضر هستیم کمبود نیروی انسانی برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در اختیار ارگان‌های ذیربط قرار بدهیم.

معروفی خاطرنشان کرد : هدف‌گذاری آمریکا و سیاست آنها در قبال ما و منطقه غرب آسیا یکی است و تفاوتی بین ترامپ و اوباما وجود ندارد و موضوعی که از فتنه ۹۶ در دستور کار دشمن قرار گرفت مشغول کردن اصنافی بود که منجر به به هم ریختن کشور شود.

وی گفت: در یک حکومت اسلامی پایه و اساس نوکری مردم هستند و من چندین بار به دوستان مدیریت شهری چه فردی و چه گروهی گفتم کارها را کوچک نشمارید چون مردم اینها را می‌بینند و خدمات شما را لمس می‌کنند.

* مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را بر نمی‌تابند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را بر نمی‌تابند و به مفاسد در هر حوزه‌ای حساس هستند که حق هم دارند.

وی افزود: من به مردم وعده دادم در «انجیراب» و «اوزینه» دو سالن ورزشی برای آنها بسازیم و از شما می‌خواهم در این پروژه‌ها ما را یاری کنید.

معروفی اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) یک شهید خوشنام در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)‌ سپاه نینوا دفن خواهد شد و من به شما که منتخب مردم هستید می‌گویم که این حسینیه متعلق به مردم است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: در حواشی شهر گرگان نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی داریم و اگر سر میز و مسئولیت قهر و دعوا نکنیم می‌توانیم سریعا مشکلات را رفع کنیم.

وی بیان داشت: در زمانی که دشمنان به دنبال غروب ارزش‌های انسانی هستند و به دنبال نابودی فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی ما هستند ما باید حوزه‌های فرهنگی را در فعالیت‌های خود لحاظ کنیم تا با یک ابتکار و انگیزه درست عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم.

*‌ قسم می‌خورم فعالان رسانه استان گلستان بچه‌های عاقل هستند که عقلانی قلم می‌زنند

سردار معروفی ضمن تقدیر از عملکرد فعالان رسانه ای استان بیان داشت : من ۶ سال معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه بودم و به لحاظ رسانه‌ای توجیه هستم و قسم می‌خورم فعالان رسانه استان گلستان بچه‌های عاقل هستند که عقلانی قلم می‌زنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدارهای متعدد به من گفتند تدبیری در حوزه عفاف و حجاب بکنید تا وجهه دارالمومنینی گرگان از بین نرود و من هم از شما اعضای شورای شهر می‌خواهم بیاید فکر کنیم چه کار باید کرد که به مروج حجاب فاطمی باشیم.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان فساد مدیریت شهری سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت تاریخ دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب به بررسی زندگی نامه خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) پرداختیم.

کد خبر 6085754

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان