Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش انصارالله یمن از سرنگونی پهپاد جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در جازان (جیزان) واقع در جنوب غربی این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (شنبه) موفق شدند که یک پهپاد جاسوسی متعلق به ائتلاف متجاوز عربی را در در شرق کوهستان "العلم" واقع در جیزان سرنگون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله جمعه نیز از سرنگون کردن سومین هواپیمای جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی ظرف ۲۴ ساعت در شهر جیزان خبر داده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس انصارالله ائتلاف عربی یمن انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

کد خبر 6063938

دیگر خبرها

  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • زنان متولد این ماه‌ها از نظر عاطفی به شدت وابسته هستند!
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند
  • الحوثی: رویکرد خصمانه نسبت به هیچ کشور عربی نداریم