Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اودینزه ۱ - ناپولی ۱/ آنچلوتی به درب خروج نزدیک شد 

در این مسابقه ابتدا یوونتوس با گل دقیقه ۲۵ رونالدو از میزبانش پیش افتاد، اما شاگردان اینزاگی در وقت‌های تلف شده نیمه نخست با ضربه سر لوئیز فیلیپه بازی را به تساوی کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم لاتزیو در دقیقه ۶۸ روی یک ضدحمله غافلگیر شد و کوادرادو مجبور به انجام خطا روی مهاجم حریف شد و داور با استفاده از VAR مدافع کلمبیایی یووه را اخراج کرد. اخراج کوادرادو کار تیم ساری را سخت کرد و در دقیقه ۷۴ میلینکویچ ساویچ گل دوم را هم وارد دروازه بانوی پیر کرد. یووه که از هم پاشیده بود روی ضد حمله نزدیک بود گل سوم را هم بخورد، اما شزنی درون محوطه جریمه ایموبیله مهاجم لاتزیو را سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند. شزنی توانست ضربه پنالتی و برگشتش را از ایموبیله مهار کرد و دبل سیوی دیدنی را به نمایش گذاشت تا بیانکونری همچنان امیدوار بماند.

بیشتر بخوانید: اینتر ۰ - آاس رم ۰/گلادیاتور‌ها زنده از سن سیرو بیرون آمدند 

فشار لحظات پایانی یووه ۱۰ نفره باعث شد تا این تیم در دقیقه ۹۵ یک ضد حمله دیگر بخورد و مقاومت شزنی دیگر فایده نداشت تا فیلیپه کایسدو تازه وارد گل سوم بیانکوچلستی را هم وارد دروازه مهمان کند و نخستین شکست فصل یووه رقم بخورد.

عقاب‌ها با این پیروزی ۳۳ امتیازی شدند و همچنان در رتبه سوم پشت سر یوونتوس ۳۶ امتیازی و رده دومی باقی ماندند. اینتر با ۳۸ امتیاز صدرنشین سری آ در پایان این هفته از بازی‌ها ماند.

بیشتر بخوانید: رونالدو بهترین بازیکن کالچو/ آتالانتا و گاسپرینی بهترین تیم و سرمربی

انتهای پیام/

پیروزی لاتزیو مقابل یوونتوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)

گل کاستیانوس به یوونتوس را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)