Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا امشب، تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان مایورکا بود و با نتیجه پرگل 5 بر دو میهمانش را شکست داد.

در این بازی که آنته بودیمیر(35 و 64) برای میهمان گل زد، لوییز سوارز(43)، آنتوان گریزمان(7) و لیونل مسی(17،41 و 83) گلزنان بارسلونا بودند.

آبی اناری پوشان با این پیروزی 34 امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستادند تا رئال مادرید در رتبه دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایورکا هم با 14 امتیاز 4 پله بالاتر از قعر جدول قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا لیونل مسی آنتوان گریزمان لوییز سوارز مایورکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم خیبر خرم آباد در کرج و در دیداری حساس مقابل میزبان خود سایپا یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. سایپا هم در رده پنجم جدول قرار دارد.   در دیگر مسابقه حساس هفته هم تیم چادرملو اردکان در زمین داماش گیلان انتهای جدولی بدون گل متوقف شد. داماش با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول است.   نتایج دیدار‌های امروز لیگ یک فوتبال به شرح زیر است:   سایپا ۱ - ۰ خیبر خرم آباد داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو اردکان نفت و گاز گچساران ۰ - ۱ شهر راز شیراز مس سونگون ۱ - ۱ پارس جنوبی جم فجر سپاسی شیراز ۱ - ۱ آریو اسلامشهر مس کرمان ۲ - ۰ شهرداری آستارا   به این ترتیب هر دو مدعی صعود و قهرمانی در این هفته خارج از خانه شکست خوردند. در حال حاضر خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدرنشین است، چادرملو ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم‌های فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی