Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:24:16 GMT

جشنواره گل بارسلونا در شب هت‌تریک مسی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۴۱۶

جشنواره گل بارسلونا در شب هت‌تریک مسی

بارسلونا با درخشش مهاجم آرژانتینی‌اش توانست مایورکا را شکست دهد و صدرنشین باقی بماند.

به گزارش مشرق، بارسلونا شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا یک پیروزی پرگل برابر مایورکا به دست آورد و ۵ بر ۲ مهمانش را شکست داد.

 

آبی‌اناری‌ها در یک شروع مجدد خوب به گل رسیدند. فرار آنتوان گریزمان در دقیقه ۷ میزبان را یک بر صفر پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری تیم کاتالانی ادامه داشت و لیونل مسی با یک ضربه زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند‌. بودیمیر در دقیقه ۳۵ اختلاف را به حداقل رساند اما باز هم گل زیبای دیگری از ستاره آرژانتینی شرایط را برای مهمان سخت کرد. لوییس سوارس جشنواره گل بارسا را در نیمه اول تکمیل کرد.

در ۴۵ دقیقه دوم مایورکا دوباره به گل دست یافت و بودیمیر دبل کرد.این گل تاثیری در روند بازی نداشت و مسی در دقیقه ۸۴ توانست هت تریک کند. بارسا با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر قرار گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین لیونل مسی بارسلونا مایورکا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج مسابقات به این شرح است:

دور نیمه نهایی - مرحله رفت:

منطقه غرب:
العین امارات ۴ - ۲ الهلال عربستان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در تیم الهلال با مربیگری ژرژ ژسوس پرتغالی، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی، سرگئی میلینکوویچ - ساویچ هافبک صرب و مالکولم مهاجم برزیلی به طور کامل و روبن نه وس هافبک پرتغالی تا دقیقه ۸۸ بازی کردند و یاسین بونو سنگربان مغربی، رنان لودی مدافع برزیلی غایب بودند. آلکساندر میتروویچ مهاجم صرب به علت مصدومیت غایب بود. نیمار ستاره برزیلی نیز به علت پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل از همراهی تیم الهلال باز می‌ماند. مالکولم در دقیقه ۴۹ روی پاس میلینکوویچ ساویچ زننده گل اول الهلال بود. سالم الدوسری در دقیقه ۷۸ زننده گل دوم الهلال بود.

در تیم العین با مربیگری ارنان کرسپو آرژانتینی، سفیان رحیمی مهاجم مغربی تا دقیقه ۸۶ در ترکیب تیم العین بازی کرد و در دقایق ۶، ۲۶ (پنالتی) و ۳۸ (پنالتی) هت تریک کرد. آلخاندرو رومرو هافبک پاراگوئه‌ای در دقیقه ۵۶ (پنالتی) گل چهارم العین را به ثمر رساند. تیم الهلال تا قبل از این بازی به ۳۴ برد پیاپی دست پیدا کرده بود.

منطقه شرق - مرحله رفت:
اولسان هیوندای کره جنوبی ۱ - ۰ یوکوهاما مارینوس ژاپن (گل لی دونگ جیونگ در دقیقه ۱۹)  

 هدایت تیم یوکوهاما مارینوس را هری کیول استرالیایی بر عهده دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این دوره بدون احتساب جام باشگاه‌های آسیا بیست و یکمین دوره محسوب می‌شود و بر این اساس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه ایران به صورت ۳ + ۱ اعمال شد که تیم‌های پرسپولیس تهران (قهرمان لیگ و جام حذفی ایران ۲۰۲۳) و سپاهان اصفهان (نایب قهرمان لیگ برتر ۲۰۲۳) به همراه نساجی قائمشهر (برنده جام حذفی ایران ۲۰۲۲) در دور گروهی حاضر شدند و تیم تراکتور تبریز نماینده چهارم ایران در دور پلی آف با قبول شکست از تیم شارجه امارات حذف شد و تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در دور گروهی حذف شدند. تیم سپاهان اصفهان نیز در دور یک هشتم نهایی از مسابقات کنار رفت.

تیم السد قطر نیز که محمد امین حزباوی مدافع ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد از دور گروهی صعود نکرد. تیم اوراوا ردز ژاپن (قهرمان دوره قبل) نیز از دور گروهی حذف شد. در دور گروهی ۴۰ تیم حاضر در این دور در ۱۰ گروه ۴ تیمی تقسیم بندی شدند. از هر گروه تیم برتر به همراه ۳ تیم دوم برتر هر منطقه صعود کردند.

تیم استقلال تهران - قهرمانی لیگ برتر ۲۰۲۲ و تیم سوم در سال ۲۰۲۳ - به علت مشکل کسب مجوز حرفه‌ای از این دوره حذف شد. تیم اوراوا ردز ژاپن - قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ - که نتوانست از لیگ ژاپن مجوز کسب کند، از سهمیه قهرمانی خود استفاده کرده و در دور پلی آف منطقه شرق شرکت کرد و به دور گروهی راه یافت.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد