Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح از اجرای طرح «روایت هنر» به منظور آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد و مستعد شهرستانی خبر داد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «محمد حبیبی» مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در حاشیه برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی «بسیجی» گفت: ظرف 1 ماه آینده فراخوان ششمین جشنواره هنر مقاومت را منتشر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برنامه‌های آینده انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: کار ارزشمندی که به لطف خدا امسال درصدد انجام آن هستیم، توجه به هنرمندان متعهد و بسیجی شاغل در سایر استان‌ها است؛ احساسمان این بود که آثار این هنرمندان کمتر در جشنواره‌های تجسمی کشور حضور پیدا می‌کند که این موضوع برای ما نگران‌کننده بود. 

وی افزود: در این مدت تلاش زیادی کردیم تا هنرمندان شهرستانی آثار خود را هم‌پای هنرمندان تهرانی به جشنواره‌های تجسمی کشور ارسال کنند؛ این اتفاق تا حدی رخ داد اما همچنان میزان مشارکت این هنرمندان در جشنواره‌ها پایین بود؛‌ تا اینکه به تمهید تازه‌ای رسیدیم. 

حبیبی در ادامه گفت: قرار بر این شد که ما در تمامی استان‌های کشور حضور پیدا کنیم و به اجرای این طرح که نام آن را «روایت هنر 1» گذاشته‌ایم، بپردازیم؛ نحوه اجرای این طرح بدین صورت است که ما به عنوان کارشناس به استان‌های سراسر کشور سفر می‌کنیم و مبتنی بر فراخوانی که از قبل در استان‌ها منتشر کرده‌ایم، هنرمندان شاغل در رشته نقاشی آثار خود را برایمان ارسال می‌کنند. 

وی یادآور شد: پس از بررسی آثار ارسالی، توانمندترین نقاشان شاغل در استان‌ها را انتخاب کرده و از آنها دعوت می‌کنیم تا آثاری که ما به آنها سفارش می‌دهیم را اتود بزنند؛‌ البته سفارش اثر به معنای پیشنهاد رقمی بالا نیست؛ بلکه نوعی تقدیر از هنرمندان است. 

حبیبی عنوان کرد: مرحله اولیه طرح «روایت هنر 1» امسال در 17 استان اجرا می‌شود و تاکنون 13 استان مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تا پایان آذر،‌ چهار استان باقی مانده که شامل  مشهد، بوشهر، یزد و ایلام می‌شوند نیز  مورد بررسی قرار خواهند گرفت. 

وی یادآور شد: برآورد ما این است که در این مسیر، حدوداً 70 اثر از سوی هنرمندان سراسر کشور خلق شود و تلاشمان بر این است که این آثار در دهه فجر به نمایش درآیند. 

مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره طرح «روایت هنر2» نیز گفت: این طرح نیز شامل همان جزییاتی است که در طرح «روایت هنر1» وجود دارد؛ با این تفاوت که در کل کشور اجرا می‌شود و هنرمندان رشته‌های گرافیک و کاریکاتور را دربرمی‌گیرد. 

وی بیان کرد: اکنون هنرمندان در استان‌های سراسر کشور مشغول کارند و در نهایت هریک به میل خود پنج اثر را به ما تحویل می‌دهند؛ ما نیز تا پایان سال درگیر اجرای این طرح خواهیم بود و تا همین‌جا نیز باید بگویم عزمی که تاکنون در میان هنرمندان شهرستان‌ها دیده‌ایم، فراتر از آن چیزی است که تصورش را داشتیم. 

وی خاطرنشان کرد: هدف از این طرح، آموزش، تربیت و سازماندهی نیروی انسانی متعهد و مستعد شهرستانی و نوعی تمرکززدایی در اجرای سیاست‌های هنری است؛ البته آنچه اکنون شاهدش هستیم، مرحله اول طرح است و به امید خدا مرحله دوم آن سال آینده اجرا خواهد شد. 

گزارش تسنیم از پشت پرده "بیانیه سیاه"/ چرا سلبریتی‌ها مانند آمریکا غیرقابل اعتمادند؟

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT3 واژه های کاربردی مرتبط روایت فتح مرکز هنرهای تجسمی روایت فتح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روایت فتح روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی برای پاسداری از یک فریضه

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در همه معابر و اماکن عمومی شهر قم در حال اجرا است.

این طرح با حمایت و پشتیبانی مراجع تقلید دستگاه های قضائی، فرهنگی، ارشادی، آموزشی و تربیتی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ائمه جمعه و جماعات، خانواده های معظم شهدا و مردم دغدغه مند شهر قم در حال انجام است.

این طرح علاوه بر معابر شهری در مراکز تجاری، رفاهی و مجتمع های خدماتی و بین راهی هم در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرحی برای پاسداری از یک فریضه
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد