Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:18:20 GMT

یمن: علمای دربار سعودی کاهنان معبدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۵۰۵

یمن: علمای دربار سعودی کاهنان معبدند

دبیر کل انجمن علمای یمن با تمسخر دلجویی هیئت علمای سعودی از آمریکا به دلیل حادثه تیراندازی فلوریدا توسط یک دانشجوی عربستانی گفت، اغلب جنایات صورت گرفته در کشورهای عربی و اسلامی نتیجه فتوای علمای سعودی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل انجمن علمای یمن با انتقاد از علمای دربار سعودی آنها را کاهنان معبد توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن که مشخص شد عامل تیرانداز روز جمعه در پایگاه هوایی فلوریدا  آمریکا یک دانشجوی عربستانی بوده که از سوی دولت این کشور هم اعزام شده بود، مقامات ریاض با ارسال پیام‌های متعدد این اتفاق را جنایت خوانده و سعی کردند با دلجویی از آمریکا خود را از آن مبرا کنند.

علامه عبدالسلام الوجیه در گفت‌وگو با المسیره گفت: علمای دربار سعودی دین اسلام را تحریف می‌کنند که آخر و عاقبت فتواهایشان گرفتن هزاران قربانی است.

دبیر کل انجمن علمای یمن تاکید کرد: اکثر جنایاتی که در کشورهای عربی و اسلامی رخ می‌دهد نتیجه فتوای علمای سعودی است.

وی افزود: علمای سعودی وقتی هزاران جرم و جنایت در یمن و اقصا نقاط جهان عرب رخ می‌دهد کجا هستند. آنها عالمان ارشد نیستند بلکه کاهنان معبدند.

پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا روز جمعه شاهد چندین تیراندازی بود و منابع رسانه‌ای از کشته شدن چهار نفر از جمله عامل این تیراندازی خبر دادند.

دبیرخانه هیئت علمای عربستان نیز این جنایت را محکوم کرد و گفت:« این اتفاق جنایتی فجیع و ناسازگار با اسلام است که ریختن خون را حرام می‌شمرد». این در حالی است که علمای سعودی  جنایات کشورشان علیه هزاران نفر از مردم بی گناه یمن طی پنج سال گذشته را به فراموشی سپرده اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن علما آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ضربه کاری سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی، در حقیقت تحقق وعده صادق بود، تا این رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش بداند پاسخ ایران به هرگونه تهدید و اقدام آنها بسیار سنگین‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است