Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۳ دستگاه خودروی تریلر در بزرگراه شهید اقارب پرست قیچی کردند که این حادثه باعث مسدود شدن خودرو و ترافیک سنگین در این بزرگراه شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: با تلاش ماموران پلیس راهور و عوامل شهرداری، نهایتاً در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز پس از حدود ۶ ساعت مسیر این بزرگراه باز شده و تردد در آن از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی علت وقوع حادثه را لغزنده بودن سطح بزرگراه در اثر بارش باران و عدم توانایی رانندگان خودرو‌های مذکور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد.

محمدی گفت: رانندگان به هنگام بارندگی در معابر بزرگراهی باید سه نکته اساسی رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی ایمن و توجه کامل به جلو را هنگام تردد در زمان بارزش باران و برف مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان با ابراز نگرانی در خصوص وقوع تصادفات رانندگی در معابر بزرگراهی به هنگام بارندگی، خواستار پیگیری فوری علل لغزندگی و قیچی کردن تریلی‌ها در معابر بزرگراهی شهر اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس پلیس راهور مسدود شدن بزرگراه قیچی کردن تریلی اصفهان انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید