Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:38:08 GMT

تعطیلی برخی مدارس در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۵۲۴

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس نقده و محمدیار در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۷ آذر تعطیل است.

محمود خداداد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای دومین روز پیاپی مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی نقده و محمدیار در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین فردا مدارس پنج شهرستان مهاباد، سردشت، مهاباد، پیرانشهر، بوکان و پیرانشهر نیز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعطیلی مدارس نقده بارش برف و برودت هوا انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر کاظمی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افزود: خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه مسکن یکی از برنامه ها و اولویت های دولت مردمی سیزدهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز در مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مساکن و اجرای طرح هادی در روستاها بسیار خوب عمل کرده است .

وی از تعامل و همراهی بنیاد مسکن با فرمانداری ماکو قدردانی کرد و ادامه داد: ما به عنوان عضوی از خانواده بنیاد مسکن در کنار شما تلاش خواهیم کرد برای جلب رضایت مردم تا شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان باشیم.

فرماندار ماکو اظهار کرد: ضروری است اجرای طرح‌های هادی و همچنین مقاوم سازی مساکن روستایی در روستاهای فاقد دهیاری با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است