Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:53:49 GMT

هشدار حماس درباره ادامه تعرضات به مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۵۴۳

هشدار حماس درباره ادامه تعرضات به مسجد الاقصی

سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس، به اشغالگران صهیونیست هشدار داد که ادامه تعرض آنها به مسجد الاقصی اوضاع را به سمت انفجار پیش خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس درباره احتمال انفجار اوضاع در سرزمین‌های اشغالی به دلیل تداوم تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوعبیده شامگاه شنبه در کانال تلگرامی خود آورده است: آنچه اخیرا در مسجد الاقصی اتفاق افتاد و تعرض به نمازگزاران، محافظان و خادمان مسجد الاقصی و اقدامات و رفتارهای تحریک آمیز و خطرناک علیه آنها اوضاع را به سمت انفجار پیش خواهد بود و مسئولیت کامل آن متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این چهره مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه دشمن صهیونیستی با ادامه تعرض مسجد الاقصی هیزم به آتش می‌اندازد، گفت : صبر ما در برابر اشغالگران هرگز زیاد نخواهد بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی حملات خود را در قدس شریف شدت بخشیده‌اند. طی ماه گذشته بیش از چهارصد مورد حمله، بازداشت و عملیات تخریب توسط رژیم اشغالگر در این شهر ثبت شده است.

این حملات شامل حملات مکرر به نمازگزاران باب الرحمه و بازداشت نمازگزاران و یا ممانعت از رسیدن نمازگزاران به مسجد الاقصی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید

به گزارش قدس آنلاین الحیه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه ماهواره ای الاقصی افزود: ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد و این عملیات راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست.

وی اضافه کرد: طوفان الاقصی ضربه‌ای پیش‌دستانه به دشمن قبل از حمله به غزه و آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف این نبرد بود.

الحیه گفت: مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد، در کنار این که مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد و طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برد، همچنین که
حقیقت ارتش جنایتکار صهیونیستی در این نبرد آشکار شد
الحیه ادامه داد: ما به دنبال پایان جنگ هستیم اما رژیم اشغالگر این مسأله را نمی‌خواهد، بلکه نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست، چرا که اگر جنگ تمام شود وی به زندان می افتد.

وی گفت: نتانیاهو از ترس آینده سیاسی‌اش به دنبال راه انداختن جنگی منطقه‌ای است.

الحیه در ادامه افزود: آینده غزه را مردم این باریکه رقم می‌زنند و مقاومت با قدرت در همه مناطق نوار غزه با دشمن می‌جنگد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با وجود همه تلاش‌ها نتوانست نوار غزه را تحت کنترل بگیرد و خانواده‌های فلسطینی در غزه طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

الحیه در پایان تأکید کرد: مقاومت قادر است تا مدت‌های طولانی به مبارزه با دشمن ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد