Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۷۰ روز است که هیأت تنیس خراسان رضوی با سرپرست اداره می‌شود و قرار است مجمع انتخابات ریاست آن برگزار شود، انتخاباتی که از همین حالا با شرایط عجیب و غریبی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در انتخابات پیش روی هیأت تنیس در حال حاضر ۲ نامزد حضور دارند که یکی محمدرضا تدین است و دیگری مهدی حمایتکار، اما چه اتفاقاتی سبب پیچیدگی کلاف انتخابات این هیأت شده است؟ تدین یکی از کاندیداهای این مجمع رئیس سابق هیأت است که بیشتر از ۲۱ ماهه مدیریتش دوام نداشت و در نهایت با اعتراض‌های اهالی تنیس مجبور به استعفا شد، در سوی دیگر، فرید حاجبی و مهدی حمایتکار که هر دو مربی تنیس بودند نامزد شدند اما حاجبی چند هفته مانده به زمان انتخابات کناره گرفت تا حمایتکار نماینده اهالی تنیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با داغ شدن موضوع انتخابات این هیأت، سرپرست فعلی هیأت تنیس استان فهرستی 14 نفره‌ از افراد رأی‌دهنده را به اداره‌کل ورزش و جوانان تحویل می‌دهد اما بعد از چند روز، این فهرست با تغییراتی جدی روبه‌رو می‌شود و بیش از نیمی از افراد تغییر می‌کنند.

با اعتراض هیأت تنیس، فدراسیون فهرستی را که اداره‌کل تغییر داده دریافت می‌کند و بر اساس معیارهای آیین‌نامه انتخابات هیأت‌های ورزشی و با تغییراتی دیگر، به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارسال می کند، اما این پایان کار نیست و فهرستی که فدراسیون تنیس ارائه کرده، دوباره با تغییراتی جدی کرده و این بار نه‌تنها باعث اعتراض فدراسیون بلکه باعث نامه‌نگاری‌هایی در اعتراض به چیدمان افراد از سوی اهالی تنیس به نهاد‌های مختلف نظارتی می‌شود، همین امر موجب شده انتخابات هیأت تنیس استان که قرار بود ۲۳ آذر برگزار شود به تعویق بیفتد.

سلطنت حق‌نظر، سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی در این باره به خبرنگار فارس می‌گوید: چند هفته پیش اداره‌کل ورزش و جوانان به ما اعلام کرد فهرست افراد مورد تأیید برای شرکت در انتخابات را طی نامه‌ای به آن‌ها اعلام کنیم، ما نیز ۱۴ نفر را بر اساس معیارهای آیین‌نامه‌ای وزارت ورزش انتخاب کردیم اما یکباره متوجه شدیم اداره‌کل تغییرات عمده‌ای در آن داده است، متأسفانه اتفاقی که در حال رخ دادن است دوباره سبب می‌شود اهالی تنیس نتوانند به‌درستی برای متولی این رشته تصمیم بگیرند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با تأیید تغییر فهرست افراد رأی‌دهنده در انتخابات هیأت تنیس می‌گوید: فهرستی که سرپرستان هیأت‌های ورزشی می‌دهند باید مطابق با آیین‌نامه باشد اما متأسفانه این‌گونه نبود. 

امیر زارعی افزود: اینکه می‌گویند ما می‌خواهیم از نامزد خاصی حمایت کنیم اصلا درست نیست، فهرستی که هیأت تنیس داده با اشکالاتی روبه‌رو بود که ما آن‌ها را بر طرف کردیم اما متأسفانه آن‌ها دوباره اعتراض کردند، فهرست تغییر‌ داده‌ شده را به فدراسیون فرستادیم اما آن‌ها نیز تغییراتی را اعمال کردند که عملا سبب شد زمان برگزاری مجمع را تغییر دهیم تا بتوانیم با استفاده از قانون حکمیت، وزارت ورزش پیگیری کنیم.

در این میان اما دبیر فدراسیون تنیس نیز به خبرنگار فارس می‌گوید: فهرستی که اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برای ما ارسال کرده بود مطابق با قوانین نبود، در برخی از بندهای لیست ارسالی اداره‌کل به فدراسیون، اشکالات فنی هم بود، مثلا به هیچ عنوان یک تنیسور زیر ۱۶ سال نمی‌تواند برای رأی‌گیری انتخابات حضور داشته باشد یا افراد بدون رنکینگ کشوری قادر به حضور نخواهند بود.

فرشاد صفتی ادامه داد: ما فردا این موضوع را پیگیری می‌کنیم و باید ببینیم موضع رسمی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره لیست افراد چیست و بعد فدراسیون به عنوان رئیس مجمع نظرش را اعلام کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت تنیس خراسان رضوی امیر زارعی دبیر فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی