Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: در حالی که اخیرا اعلام شد رابرت دنیرو بازیگر کهنه‌کار سینما با دریافت جایزه انجمن بازیگران فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریکا برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل می‌شود، اکنون اعلام شده در مراسم اهدای جایزه، دی کاپریو این جایزه را به دنیرو اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیرو جایزه بیست و ششمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران فدراسیون هنرمندان رادیو و تلویزیون آمریکا (ساگ-آفترا)  را در مراسمی که ۱۹ ژانویه برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

دی کاپریو با دنیرو در فیلم «زندگی این پسر» بازی کرده است. او نقش تنها پسر مادری را در دهه ۱۹۵۰ ایفا کرده که دنیرو پدرخوانده بداخلاق وی است. این دو بعد در «اتاق ماروین» نیز با هم بازی کردند.

دی کاپریو جایزه اسکار بهترین بازیگر را برای «بازگشته از گور» دریافت کرد و به جز آن ۵ بار دیگر نامزد دریافت اسکار شد.

او امسال بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو بوده است.

دنیرو نیز هفت بار نامزد دریافت اسکار شده و آن را ۲ بار برای «پدرخوانده ۲» و «گاو خشمگین» برده است. او به تازگی بازیگر «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی بوده است.

جایزه انجمن بازیگران هر سال به بازیگری اهدا می‌شود که جذاب‌ترین ایده‌ال‌ها را برای بازیگری تخصصی ارایه می‌کند.

کد خبر 468368 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند های رادیویی، پژواک اسامی 63 نامزد دریافت جایزه در سه بخش مستند های مستمر، برنامه های مستمر و مشاغل توسط کمیته داوران معرفی شد.

غلامرضا بحیرایی رییس کمیته داوران جشنواره پژواک با اعلام این خبر گفت: هیات داوران پس از برگزاری جلسات متعدد و با بررسی کامل برنامه ها نامزدهای این سه بخش را معرفی کردند و انشالله در روز چهارم اردی بهشت همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره برندگان در این سه بخش معرفی می شوند.

گفتنی است از جمع این نامزدها چهار نفر در بخش برنامه های مستمر، شش نفر در بخش مستند های مستمر و شش نفر در بخش مشاغل جایزه جشنواره را دریافت می کنند.

اسامی برنامه های نامزد دریافت جایزه در بخش های مختلف به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است: 

 

دیگر خبرها

  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد