Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده کنست رژیم صهیونیستی شنبه شب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا و انتخابات پارلمانی احتمالی در سرزمین‌های اشغالی گفت: جهان در سال ۲۰۲۰ بدون "دونالد ترامپ" و "بنیامین نتانیاهو" بسیار بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از شبکه "سما" نیوز فلسطین، "احمد الطیبی" رهبر جنبش عرب‌ها برای تغییر در کنست رژیم صهیونیستی افزود: با مشارکت بیشتر رأی دهندگان عرب در انتخابات آینده کنست، نتانیاهو را حذف می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الطیبی افزود، تلاش خواهد کرد که فهرست مشترک احزاب عرب کنست در انتخابات احتمالی آینده در سرزمین‌های اشغالی کرسی‌های بیشتری بدست آورد.

پیش از این نیز، "ایمن العوده" رهبر فهرست مشترک احزاب عرب اعلام کرده بود، اولویت این حزب سرنگونی نتانیاهو" است و به همین خاطر از "بنی گانتس" رهبر کاحول لاوان (ائتلاف حزب آبی و سفید) حمایت می‌کند.

فهرست مشترک احزاب عرب شامل چهار حزب قدرتمند "جبهه دموکراتیک برای صلح و مساوات (هدش)"، "تجمع دموکراتیک ملی (بلد)"، "فهرست اعراب متحد" و "جنبش عربی تغییر (تعال)" است.

این فهرست در انتخابات ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) توانست از ۱۲۰کرسی ۱۳ کرسی  را با ۴۷۰ هزار و ۶۱۱ رأی (۱۰.۶۲ درصد آراء) کسب کند که پس از حزب آبی و سفید و حزب لیکود، بیشترین آراء را بدست آورد.

براساس گزارش ستاد مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی، ائتلاف آبی و سفید به رهبری "بنی گانتس" با مجموع ۲۵.۸۱ درصد کل آرا، ۳۳ کرسی را به خود اختصاص داد و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با مجموع ۲۵.۰۹ درصد آرا ۳۲ کرسی را کسب کرد.

پس از ناکامی گانتس و نتانیاهو در تشکیل کابینه ائتلافی، "رووین ریولین" رییس رژیم صهیونیستی یکم آذرماه ادلشتاین رییس کنست را مأمور تشکیل کابینه کرد.

کنست تنها هفت روز دیگر مهلت دارد تا رأی ۶۱ نماینده را برای حمایت از یکی از اعضای کنست و معرفی وی به رییس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جلب کند.

در صورتی که رییس کنست فردی را برای تشکیل کابینه معرفی کند، وی نیز ۱۴ روز از سوی رییس رژیم صهیونیستی مهلت خواهد داشت تا کابینه ائتلافی تشکیل دهد و در صورت شکست، انتخابات زودهنگام دیگری در سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد.

ساکنان سرزمین‌های اشغالی امسال دو بار در ۲۰ فروردین و ۲۶ شهریور ماه برای انتخابات کنست به پای صندوق‌های رأی رفتند، اما همچنان تشکیل دولت رژیم صهیونیستی با مشکل رو به رو است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری آینده بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان