Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راه و شهرسازی نکا، بهشهر و گلوگاه گفت: پروژه مسکن مهر جام‌خانه نکا یک‌هزار و 500 واحد بوده که از این تعداد 62 واحد مانده که در مرحله نازک‌کاری است و تا پایان امسال باید به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «پروژه بلاتکلیف مسکن مهر جامخانه مازندران» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این سوژه آمده است، مدت چندین سال است که پروژه مسکن مهر جام‌خانه مازندران بلاتکلیف است در تامین برق آب به شدت دچار مشکل هستیم.

بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم که به نتیجه خاصی نرسید با وجود اینکه این پروژه مشکلات جدی دارد.

در بحث فاضلاب به صورت جدی دچار چالش هستیم از همه ارگان‌های مرتبط در استان مازندران مسئله را پیگیری کردیم ولی هیچ پاسخ درست و مناسبی به ما نمی‌دهند.

همچنین چند سال گذشته چهار میلیون تومان بابت آسانسور از متقاضیان و ساکنین دریافت کردند اما در این مدت دریغ از نصب آسانسور شرکت پیمانکار و مجری طرح را بدون توجه به مشکلات ساکنان تغییر دادند اما برای بهبود مشکل مردم اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مسکن مهر جز پروژه‌های اقدام ملی بوده که همه دستگاه‌ها به‌ویژه در نکا پای کار آمدند و شاهد همکاری خوب دستگاه‌ها در این زمینه بودیم.

مسیح  ناصحی درباره مشکل برق مسکن مهر جام‌خانه نکا، افزود: در زمینه تامین برق چه برق معابر و چه برق آپارتمان‌ها هیچ مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: دلیل اینکه این پروژه زمان برد فوت دو پیمانکار بوده که قدری طولانی شده ولی درحال حاضر این پروژه فعال است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شرق مازندران تصریح کرد: پروژه مسکن مهر جام‌خانه نکا یک‌هزار و 500 واحد بوده که از این تعداد 62 واحد مانده  که در مرحله نازک‌کاری است و تا پایان امسال باید به بهره‌برداری برسد.

این مسؤول در ارتباط با مشکل فاضلاب این پروژه خاطرنشان کرد: این مهم درحال انجام مطالعه توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان نکا است که به شبکه فاضلاب شهری شهرستان نکا متصل شود.

ناصحی اظهار کرد: مشکل آسانسور نیز باتوجه به خلف وعده پیمانکار و همچنین ساکنان در پرداخت و همچنین افزایش هزینه‌ها درحال تصمیم‌گیری است که قرار شد در این زمینه مساعدت شود.

انتهای پیام/86034/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من مسکن مهر جام خانه مازندران نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود