Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:45:16 GMT

مسی رکورد هت‌تریک رونالدو در لالیگا را شکست

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۷۶۸

مسی رکورد هت‌تریک رونالدو در لالیگا را شکست

ستاره آرژانتینی با هت‌تریک مقابل مایورکا سی و پنجمین بازی 3 گله خود در لالیگا را ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا با نتیجه 5 بر 2 مقابل مایورکا به برتری رسید.در این دیدار لیونل مسی با هت‌تریک موجبات برتری کاتالان‌ها، برای ادامه هم‌امتیازی ماند، با رئال را فراهم آورد.

ستاره آرژانتینی با هت‌تریک در این دیدار سی پنجمین هت‌تریک دوران بازیگری در لالیگا را ثبت کرد تا با ثبت این تعداد بازی با زدن 3 گله از رکورد 34 هت‌تریک کریس رونالدو در لالیگا عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در ابتدای فصل گذشته با ثبت 34 هت‌تریک از رئال جدا و راهی یوونتوس و سری آ شد.حالا در غیاب رونالدو مسی رکورد وی را در ثبت هت‌تریک شکست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی

تیم ژابی آلونسو سرانجام از رکورد تاریخی یوونتوس عبور کرد.

دیدار برگشت وست هم و بایرلورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

بایرلورکوزن اخیرا با ژابی آلونسو به سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه داد و اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ آلمان را جشن گرفت. کار شاگردان ژابی آلونسو در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به پایان نرسیده است؛ آنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی آلمان و لیگ اروپا هستند. لورکوزن امشب با تساوی مقابل وست هم، یک رکورد تاریخی نیز به نام خود ثبت کرد. لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد. (باخت 3-۰ مقابل بوخوم)

تیم ژابی آلونسو از این نظر از رکورد تاریخی یوونتوسِ کونته (می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲) با ۴۳ بازی پیاپی شکست ناپذیری عبور کرد و اکنون آنها رکورددار‌ طولانی ترین روند شکست ناپذیری تاریخ در بین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. (۳۸ برد و ۶ تساوی)

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت