Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده با کیفیت بسیار بالایی که از خود نشان داده ثابت کرده که باید در هر شرایطی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رود. او برای سرخ پوشان فراتر از یک بازیکن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده سومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند و هم در گفتار و هم در عمل نشان داده است که یک سرخ پوش تمام عیار است و عاشقانه تیمش را دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده سابقه حضور در تیم های بزرگ لیگ برتر مثل سپاهان و تراکتور سازی را در کارنامه دارد و سرانجام به چیزی که رویایش را در کودکی داشت رسید و توانست پیراهن تیم سرخ پوش را برتن کند.

او با تعصب بسیار بالایی بازی می کند و کوچک ترین چیزی می تواند باعث عصبانیت او در میدان شود با این حال آنقدر از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد که کمترین حق او دعوت به تیم ملی است.

شجاع توسط برانکو به پرسپولیس آمد و خیلی زود خود را با سید جلال حسینی هماهنگ کرد و به مهره ای کلیدی در ترکیب سرخ پوشان تبدیل شد. او آنقدر در پرسپولیس خوب کار کرد که پیشنهاد خارجی هم پیدا کرد اما در شرایط سختی که پنجره ها بسته بود و وضعیت مالی پرسپولیس خوب نبود تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش را تمدید کرد تا عشق خود را به پیراهن تیمش نشان دهد.

گابریل کالدرون در فصل جاری دو سه بازی شجاع خلیل زاده را نیمکت نشین کرد تا نشان دهد که می خواهد تغییراتی در ترکیب به وجود آورد اما خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و برای این مربی آرژانتینی هم مانند هر هوادار پرسپولیس ثابت شد که باید شجاع حتی اگر مدافع آماده و ملی پوشی چون کنعانی زاده گان هم باشد باید در ترکیب اصلی به میدان رود.

شجاع خلیل زاده هم سرعت بالایی دارد و هم یک مدافع یار گیر است که ضربات سر را به خوبی در خط دفاعی می زند و گل های حساسی هم برای تیمش به ثمر می رساند. با توجه به اینکه بیشتر تیم های لیگ برتری ایران مهاجمان بلند قد و سر زن در خط حمله خود دارند پرسپولیس به بازیکنی مانند شجاع در خط دفاعی خود نیاز دارد.

اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس درباره شجاع می گوید: به نظر من شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس اندازه ۱۰ بازیکن است. من جای کالدرون باشم در هر شرایطی شجاع را در بازی می‌گذارم و به نظر من هم کالدرون به این نتیجه رسیده است که باید از این بازیکن استفاده کند. ما در خیلی از بازی‌ها از سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده آن طور که باید استفاده نکردیم.

این اظهار نظر بازیکنی است که سالها در پرسپولیس بازی کرده است و به خوبی نشان می دهد که شجاع در ترکیب اصلی پرسپولیس تنها یک بازیکن نیست و باید در هر شرایطی در ترکیب اصلی به میدان رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس برانکو پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و غیبت او در بازی جام حذفی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اوسمار ویرا باید به دنبال بهترین گزینه جانشینی برای کاپیتان تاثیرگذار و آماده تیمش باشد.

در سیستم مدنظر اوسمار در تمام بازی‌های گذشته عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک وارد میدان می‌شد و در این پست خیلی خوب جا افتاده بود، اما با توجه به غیبتش در بازی با ایرالکو ترکیب سرخ‌ها حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی‌شان در آبادان خواهد داشت.

در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که احتمال استفاده از وحید امیری کاپیتان دوم تیم و بازیکن باتجربه‌ای که در پست‌های مختلف کارایی بالایی دارد آنقدر هست که بازی کردن گزینه‌ای دیگر در ترکیب اصلی محتمل نباشد، اما محمد خدابنده‌لو هم می‌تواند گزینه جانشینی کاپیتان تیمش در اراک باشد.

خدابنده‌لو که در بازی‌های قبلی پرسپولیس غالبا به عنوان هافبک دفاعی مکمل به جای سروش رفیعی و کنار مسعود ریگی بازی می‌کرد در دیدار با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در پستی که عالیشاه به میدان می‌رود بازی کرد و شاید اوسمار در آن چند دقیقه از این بازیکن به عنوان هافبک آزاد یا بازیکن پست 10 استفاده کرده تا شرایطش را برای دیدار در اراک بسنجد.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این تست چند دقیقه‌ای احتمال فیکس شدن خدابنده‌لو در اراک به عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم وجود دارد. هافبک 24 ساله پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود مس رفسنجان، ذوب آهن و پیکان غالبا در این پست به میدان رفته و با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی‌اش شاید در این پست برای تیمش تاثیرگذارتر باشد و نمایشش بیشتر به چشم بیاید و در صورتی که به میدان برود خطرناک‌ترین ورژن خود در لباس پرسپولیس را ارائه خواهد کرد.

چنانچه عصر جمعه خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، هر چهار خرید زمستانی سرخ‌ها که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر در اراک حضور نداشتند در ترکیب اصلی سرخ‌ها خواهند بود و اوسمار می‌تواند با این چهار شگفت انگیز خود هم آن شکست را جبران کرده هم اینکه تیمش را به جمع هشت تیم برتر نهایی جام حذفی برساند.

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید