Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@14:52:43 GMT

پلمپ یک واحد مرغداری بدون مجوز در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۸۳۸

پلمپ یک واحد مرغداری بدون مجوز در سنندج

رییس اداره حفاظت محیط زیست سنندج گفت: یک واحد مرغداری بدون مجوز به دلیل فعالیت غیرمجاز و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی و موازین بهداشتی، با دستور مقام قضائی در شهرستان سنندج پلمپ شد.

فواد مصطفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این واحد مرغداری بدون مجوز، در روستای اندر از توابع شهرستان سنندج واقع شده و علاوه بر ایجاد آلودگی و انتشار بوی نامطبوع، اقدام به جوجه ریزی به صورت غیرمجاز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی‌نژاد افزود: در پی شکایات مردمی مبنی بر وجود یک واحد مرغداری و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی و موازین بهداشتی توسط این واحد مرغداری در روستای مذکور،  کارشناسان این اداره از واحد مذکور بازدید کردند و پس از محرز شدن تخلف، مراتب از طریق واحد حقوقی پیگیری و ضمن ارجاع به مراجع قضایی، سرانجام حکم پلمب مرغداری مذکور صادر شد و با همکاری شبکه دامپزشکی، اداره اماکن و دایره نیروی انتظامی شهرستان سنندج این پلمپ اجرا شد.

وی تصریح کرد: فعالیت غیرمجاز مرغداری‌های فاقد مجوز و جوجه‌ریزی آنها، احتمال شیوع بیماری‌های طیور و به ویژه آنفولانزای فوق حاد پرندگان (بیماری مشترک بین انسان و طیور ) را به دنبال دارد، لذا این اداره با تلاش شبانه‌روزی و همکاری شبکه دامپزشکی سنندج، پایش واحدهای مرغداری و مراکز پرورش مرغ سطح شهرستان را زیر نظر داشته و از هرگونه اقدام و فعالیت غیرمجاز در این واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۸۳

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست سنندج مرغداری آلودگی محیط زیست کردستان پلمپ واحد مرغداری دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف

رییس اداره صمت شهرستان دشتیاری از تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی درجریان اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در مورخ ۷ فروردین ماه خبرداد.

ملک زاده رییس اداره صمت شهرستان دشتیاری گفت:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ با محوریت اداره صمت و در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط از واحد‌های صنفی و اقتصادی درسطح شهرستان دشتیاری در حال انجام می‌باشد که در همین ارتباط در مورخ ۷ فروردین ماه تعداد ۳۰ واحد صنفی از جمله خیاطی، آرایشگاه، شیرینی فروشی و ... مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود:در بازدید‌های انجام شده برای تعداد ۹ واحد صنفی به علت عدم درج قیمت برکالا، گرانفروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته پرونده‌های تخلف تشکیل گردید و متصدیان واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول به مردم شریف شهرستان دشتیاری اعلام کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت بر کالا، عدم خدمات رسانی مناسب و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام